Hej. Er der nogen derude der har nogle gode netvaerk som man kunne komme i kontakt med?. Pt. er jeg medlem af Merkurnet, og saa er jeg jo aktiv her paa Amino. Men jeg foeler stadig ikke rigtig at jeg har et netvaerk som jeg kan stoette mig op af. Jeg mangler lidt nogle kontakter som kan hjaelpe mig med at trykke det materiale som jeg fremstiller til nogle af mine kunder (mest visitkort og lignende.). Derudover er det jo fedt at faa noget netvaerk med andre i samme branche som kan hjaelpe en lidt med hvad man skal goere (Er ret ny som firma). Ps. undskylder mangel paa danske bokstaver, men sidder lige i Spanien :p.. |
Hej
Hvad med at kontakte trykkerier og få lavet nogle aftaler med dem, du ved jo lige hvad det er for nogen du vil have, og hvad du vil bruge dem til.
Der er en hel del konkurrece på dette område, så mon ikke at det var en ide?
Kontakt til............. Vi har da en hel del af dem i Vejle........
Ellers hvis det er fordi du mangler den fysiske netværk, kunne du blive en aktiv medlem/ sponser et eller andet sted, eller man kunne samle en masse aminoér fra trekantsområde og lave noget et par gange om året ellr hvad vi nu syntes, bor selv i Vejle............
Mange hilsner
Jennifer Jensen