Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skabe netvaerk ?..

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej.

Er der nogen derude der har nogle gode netvaerk som man kunne komme i kontakt med?.

Pt. er jeg medlem af Merkurnet, og saa er jeg jo aktiv her paa Amino. Men jeg foeler stadig ikke rigtig at jeg har et netvaerk som jeg kan stoette mig op af.

Jeg mangler lidt nogle kontakter som kan hjaelpe mig med at trykke det materiale som jeg fremstiller til nogle af mine kunder (mest visitkort og lignende.).

Derudover er det jo fedt at faa noget netvaerk med andre i samme branche som kan hjaelpe en lidt med hvad man skal goere (Er ret ny som firma).

Ps. undskylder mangel paa danske bokstaver, men sidder lige i Spanien :p..

Tilmeldt 8. Jul 06
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 17:49
Hej

Hvad med at kontakte trykkerier og få lavet nogle aftaler med dem, du ved jo lige hvad det er for nogen du vil have, og hvad du vil bruge dem til.

Der er en hel del konkurrece på dette område, så mon ikke at det var en ide?

Kontakt til............. Vi har da en hel del af dem i Vejle........

Ellers hvis det er fordi du mangler den fysiske netværk, kunne du blive en aktiv medlem/ sponser et eller andet sted, eller man kunne samle en masse aminoér fra trekantsområde og lave noget et par gange om året ellr hvad vi nu syntes, bor selv i Vejle............

Mange hilsner

Jennifer Jensen

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Skrevet kl. 17:59
Hmm... Det lyder da som nogle meget gode ideer..

Men ved bare ikke hvordan jeg skulle faa et trykkeri med ind i mit netvaerk. For jeg vil jo gerne have en kontakt hvor jeg maaske kan faa lidt rabat her og der og saadan. Men kan bare ikke se hvad de skal kunne fa ud af det..

Hvad skulle jeg kunne bruge som argument for at de skulle give mig lidt rabat...

Ang. det med nogle trekantsmoeder, saa er jeg virkelig frisk paa ideen..

Vil du maaske vaere med til at arangere noget af det..

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 18:14
[QUOTE]Dato: 7/12/2006 5:59:16 PM Forfatter: Fraende Media

Hvad skulle jeg kunne bruge som argument for at de skulle give mig lidt rabat...

[/QUOTE

At du vender tilbage igen og igen!

Tilmeldt 8. Jul 06
Skrevet kl. 18:50
Du kunne jo sige at du godt vil bruge dem som leverandør, og at du godt vil kunne bidrage med kunder, som de ellers ikke havde fået.

Tror du så ikke at de godt ville det? Det tror jeg bestemt, ellers kan jeg godt hjælpe dig med at lave nogle aftaler. Du skal bare sige til.

Tilmeldt 8. Jul 06
Skrevet kl. 21:57
Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Skrevet kl. 15:04
Ja oki..

Hmm.. Referencer.. Jo altsaa du kan jo se paa www.fraende.dk .. Der har jeg nogle billeder af de ting jeg har lavet..

Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 11:37
Hej

Angående trykkerier, ja så er der, som sagt, rigtig stor konkurrence, og det kan bestemt betale sig lige at shoppe rundt iblandt de forskellige. Og så regner man mange gange med at med trykkerier, der er den første pris 10-20% over, hvad du kan få det til, hvis du kregler lidt (siger lidt om, hvor presset branchen er).

Men ja - det bedste argument er at komme tilbage igen og igen og købe. Og eller kan du jo snakke sammen med andre, så I er flere, der køber sammen.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)