Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på www.kidsofluxury.dk

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 11. Sep 07
Indlæg ialt: 515
Fra  Blacksnow.dk Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot side. Den virker troværdig og professionel!

Tilmeldt 11. Mar 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 19:04

Vi er rigtig glade for al jeres feedback indtil videre! :-) Det er dejligt - vi er også selv meget tilfreds med designet. Dog bliver vi aldrig helt tilfredse, hehe :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:29

Hej - ligesom alle andre synes jeg, den er fin og imødekommende og "glad" at se på.

Eneste kritik er måske, at jeg skal klikke 3 gange for at se noget tøj ? Først på pige/dreng, så alder, og så hvilke tøj man ønsker - det ville være en klar fordel, hvis et eller 2 af klikkene kunne springes over ? Plus man kigger på samme forside billede ved alle klikkene ? Undervejs kunne man måske vise nogle relavante tøjbilleder ?

Held og lykke med siden, mvh Pernille 

Tilmeldt 11. Mar 09
Skrevet kl. 19:48

Hej Pernille, tusind tak for kritikken. Nogle af tingene sidder vi allerede og arbejder på :-) Du har helt ret. Menu'en falder nok også lidt udenfor resten af designet.

Mvh.

www.kidsofluxury.dk

Fra København Ø
Tilmeldt 25. Feb 08
Indlæg ialt: 178
Skrevet kl. 19:56

Noget da irriterede mig, da jeg trykkede lidt rundt på siden var, at når man trykker på en vare ude i højre side under mest solgte, så går den ikke videre til varen, men til oversigten over mest solgte. Ved ikke om det er et salgtrick eller en fejl. Irriterede mig bare lidt, da jeg netop gerne ville se den trøje jeg trykkede på . :-)

Btw. man må sige shoppen er  for velhavende folk Big Smile

Tilmeldt 11. Mar 09
Skrevet kl. 20:08

Tak for observationen. Det var faktisk ikke et salgstrick, så det bliver lavet om :-)

Ja, og der er endnu flere store og internationale navne på vej... Men hvilke, må vi ikke røbe endnu :-)

www.kidsofluxury.dk

Fra København Ø
Tilmeldt 25. Feb 08
Indlæg ialt: 178
Skrevet kl. 20:38

Må man forresten høre, hvad shoppen er bygget op om? Er den lavet fra bunden? Magento, dandomain eller andre? :-)

Mvh,

Mads Kjærgard

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 742
Fra  Klubmodul ApS Skrevet kl. 08:49

Efter lige at have kigget på siden igen så har jeg altså lige følgende:

Hvorfor står mærket på tøjet ikke under billedet. Eller som en overskrift. Alle vil gerne vide hvor en trøje til 599 kommer fra. Hvilket mærke. Meget vigtigt at få det frem

Hvorfor står der ikke mere om designer/mærke på den side der handler om deres tøj. Der er en lille grå boks med hvid skrift. det er næsten umuligt at læse.

På siden om designere, står alle designere/mærker på en lang side. Del det op så hvert mærke/designer får deres egen side. På hver af disse sider burde der være som minimum link til deres tøj på jeres side eller 2-3 nyheder/tilbud..

Mvh

Jesper

Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl

Tilmeldt 11. Mar 09
Skrevet kl. 17:17

Hej Jesper, tak for alle de god inputs. Dine forslag er taget til efterretning og vi vil prøve at arbejde os hen i mod nogle af de "guldkorn" du kommer med! :-)

Tusind tak for kritikken!

www.kidsofluxury.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Feb 08
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 18:40

Ikke en finger at sætte på siden - den ser prof og indbydende. Virker som et trygt sted at handle. Yes

Med farverig hilsen

Charlotte Eland  •   webgalleri - www.charlotte-eland.dk

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)