Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skibriller

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 10. Jan 08
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej guys..

Jeg var på skiferie her forleden, og det irriterede mig og mine venner groft, at vi, hver gang vi skulle se hvad klokken var, tage vores handsker af, og rode rundt i lommerne efter et ur/mobiltelefon, og det gør det ikke mindre besværligt hvis de stormer med sne og det hele.

Så slog det mig, hvorfor integrerer man ikke ur og fx datoviser i et par skibriller?

Det er jo set før, med fx vækkeure, at i et stykke glas er der lavet en "skærm", og dette kunne da også muliggøres i et par skibriller?

Fra Clemson, South Carolina
Tilmeldt 3. Feb 09
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 22:51

Jamen hvorfor ikke?

Hvis de ikke var prismæssig anderledes end alm. briller, så ville jeg da overveje det

Fra Holstebro
Tilmeldt 26. Mar 08
Indlæg ialt: 124
Fra  Last Touch Skrevet kl. 17:41

Hej Equinoxe

Personligt ville jeg nok selv være lidt træt af, at få forstyrret udsynet pga. en digital urviser i skibrillen. Derudover står klokken jo altid på maskinerne ved lifterne, som man kører sit liftkort forbi.

Men kan det gøres på en smart og elegant måde, så kan det sikkert fungere. Måske skal man kunne trykke på noget på brilen, hvorefter uret vises f.eks. 5 sek. i skibrillen og så forsvinder igen. Blot en ide :-)

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 22:35

hej

hvad med oakleys mp3 skibriller, det ville da være oplagt at lave en knap, der sagde klokken i hovedtelefonen.....

så et par solbriller med mp3 og et ur til blinde.... så er den klaret...

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)