Hvem vil hjælpe mig med at lave en opensource webshop ?
Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Jeg søger en, der vil lave en sådan webshop til mig. Jobbet er ulønnet, men det ville være en stor hjælp. Det er kun softwaren, der skal op.
På forhånd tak (:
Hilsen Alexander
Svar
Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Slet ingen venlige sjæle derude ?
Vi har besluttet, og vil godt vil give et mindre beløb til den, der vil lave os en flot side.
Hilsen Alexander
Svar
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
25-03-2009 kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Heh, jeg har ihvertfald ikke tid til at lave ulønnede/symbolske projekter til virksomheder.. ;-) Eller, vi kan sige i får det gratis og så skylder i mig 10% af omsætningen hver måned?
Ej, håber i finder en venlig sjæl der har tiden og har lyst til at øve sig lidt "gratis" :)
Svar
Tilmeldt 20. Jan 09
jebe
Skrevet
25-03-2009 kl. 15:40
Svar
Ok ok - jeg har en (næsten færdig) shop som kan bruges. Jeg kan udarbejde det design du ønsker. Hvad er et mindre beløb??
Svar
Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
n4s-linux
Skrevet
25-03-2009 kl. 15:40
Svar
Alexander Langhede Andersen:
Jeg søger en, der vil lave en sådan webshop til mig. Jobbet er ulønnet, men det ville være en stor hjælp. Det er kun softwaren, der skal op.
På forhånd tak (:
Hilsen Alexander
Jeg kan hjælpe jer med at lægge en standard oscommerce webshop op på et webhotel hvis I kan bruge det.
I skal købe et hotel med php og mysql .
Nå, men det vil jeg altså gerne gøre for jer gratis :)
Svar
Fra København
Tilmeldt 17. Dec 08
Sutjek
Skrevet
25-03-2009 kl. 15:41
Svar
Hej Alexander
Jeg kan maaske godt arrangere noget. Skriv mig en mail paa bratsch@ofir.dk
- Adam
Svar
Tilmeldt 7. Jun 07
frede000
Skrevet
25-03-2009 kl. 17:08
Svar
Hej
Hvis ikke I har fundet en løsning eller baare vil høre nærmere, så send en mail til frederik1337@gmail.com
Hilsen
Frederik
Svar
Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Riise: Helt iorden.
jebe og Jørgen Olsen: Vi kan aftale nærmere på min mail: kerlon93@hotmail.com
Adam og Frederik: Jeg skriver til jer om lidt.
Alle: Jeg søger en ganske almindelig webshop, hvor jeg kan sælge hårvoks. Det er et fritidprojekt, der køres ved siden af skolen, så den behøver derfor ikke at være noget specielt. Bare den er simpelt og enkelt sat op. Der skal kunne inkluderes betalingssystem med Paypal .
Har I spørgsmål, så siger I bare til
Hilsen Alexander
Svar
Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Da jeg ikke har et mere end almindeligt kendskab til IT, skal sigen være nem at gå til. Den skal helst være så godt som færdig, når jeg modtager den, så jeg nemt kan tilføje mine produkter. Den skal også være nem at styre i det lange løb. Ellers står det nogenlunde frit for jer hvordan I vil lave den.
Hilsen Alexander
Svar
Tilmeldt 2. Jun 08
Arlo
Fra
www.usb.dk
Skrevet
25-03-2009 kl. 21:14
Svar
Alexander Langhede Andersen:
På forhånd tak (:
Hilsen Alexander
Jeg kan hjælpe jer med at lægge en standard oscommerce webshop op på et webhotel hvis I kan bruge det.
I skal købe et hotel med php og mysql.
Nå, men det vil jeg altså gerne gøre for jer gratis :)
Brug Unique systemet til oscommerce som kan findes under openforum.dk under pakket løsninger, det er langt bedre.
Svar