Hvor mange skal deltage i undervisningen, eller er det måske ene-undervisning du søger? Måske en form for workshop? Hvilken version af Photoshop skal undervisningen baseres på? CS3 eller CS4? Mac eller PC? Hvilke forventninger til indhold i undervisningen har du?
Jeg er grafiker fra København, og vil gerne hjælpe dig, evt. med en workshop.
Brian - jeg skal huske dig når/hvis vi bliver flere og en workshop kan være aktuel. Lige nu er det et åbent grundkursus (CS3 og PC) jeg søger til mig selv.
Bare lige for tingene skal være korrekte, så skal det nævnes at jeg ikke på nogen måde er en del af bitspot. Sagen er den at jeg her mødt Benny fordi han har hjulpet os med noget produkt Beta, og her fik jeg et særdeles positivt indtryk af hans kompetencer. Jeg troede også han tilbød åbne hold, men det ser ikke sådan ud på siden, tilgengæld må man sige at en kursusdag, med ene undervisning til 6.500,- , er rigtigt billigt og måske et alternativ hvis et Photoshop kursus koster f.eks. 4000-5000.
Jeg er en yderst habil bruger af adobe pakken, men trods dette formår Benny alligevel altid at have nogle lækre tricks i ærmet - og han er samtidig en sindssygt dygtig og motiverende underviser..
Gør dig selv og dine kursister den tjeneste at kontakte ham. I vil ikke fortryde det, det garanterer jeg
Start med at abonnere hos dem, så får du adgang til en masse video tutorials, det koster 25$ pr. måned eller deromkring, og de penge er givet rigtig godt ud.