Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ejerskab Aps

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har for længe siden besluttet mig for Aps som selskabsform, samtidig har jeg besluttet mig for at jeg som udgangspunkt skal eje 100 %.

Jeg har dog inden for den sidste tid fået en medarbejder/"partner" med på projektet, som brænder for sagen og på sigt også kunne ønske sig ejerskab i selskabet.

Jeg vil dog gerne lige have en prøvetid, hvor vi ser hinanden an (det er trods alt mig der har gjort alt forarbejdet/udviklet konceptet). Han er helt med på dette, og har det fint med at vi venter med at få "papir" på samarbejdet, til vi er sikre på at vi kan sammen.

Nu er mit spørgsmål: Kan jeg oprette Aps´et, og så lade ham købe en procentdel efterfølgende? Hvad er fordele og ulemper ved at gøre det på denne måde?

Håber i kan hjælpe mig

Kristian 

Tilmeldt 8. Jul 06
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Det er et stort spørgsmål, men ja han kan godt købe sig ind senere, men til hvor meget og hvordan skal der tages stilling til den tid.

Jeg har et konkret eksempel, hvor man har fået vurderet virksomheden, og beløbet bliver fastlagt ud fra denne vudering, håber at det var til en smule hjælp.

Mange hilsner

Jennifer Jensen

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)