Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Engros af hjelme, sikkerhedsbeklædning etc.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Vi er ved at være klar med vores nye site - heriblandt vores online shop. Vi importerer bl.a. elektriske og benzindrevne løbehjul, og har i den forbindelse brug for kontakt til leverandører af komplimentære produkter som hjelme, sikkerhedsbeklædning etc.

Er der nogen herinde der sælger sådanne produkter engros, så skriv meget gerne til mig.

Hilsen Morten

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 11:08

Nu sælger jeg direkte til brugerne, men vil da gerne hører mere! 

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 11:13

Hej Kenneth

Vi importerer bl.a. elektriske løbehjul, så den er jo på plads Smile Men vi vil også gerne give folk mulighed for at købe hjelme, albuebestyttere, låse, og andet tilbehør. Det er ikke noget vi selv skal importere - men vi vil gerne forhandle det, så med tråden her, håber jeg at finde frem til et firma der løbende kan sælge os disse varer.

Hilsen Morten

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 11:16

Ok, total misforståelse fra min side....nå om ikke andet har jeg spammet din tråd lidt op af listen

(shh som vi aftalte inden....shhh)

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 11:23

he he - ja jeg tænkte sgu nok at det var en misforståelse. Jeg kunne heller ikke lige se den naturlige sammenhæng mellem røgalarmer og løbehjul Stick out tongue

og bare rolig - du får selvfølgelig provision af alt det direkte salg vi får fordi du hjalp med at spamme tråden op af listen Stick out tongue

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)