Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

metatag

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Feb 09
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

hej per

tak fordi du gider hjælpe mig.

jeg tager en kopi af koden google har sendt mig.så åbner jeg min hjemmeside og klikker på redigering,så får jeg klip,kopi,sætind,osv,hvad gør jeg forkert.jeg har vista.

kan du skære det ud i pap

tak hanne

Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal ikke åbne din hjemmeside med din browser (exlpore, firefox etc.). Da du skal ind og rette koden, skal du åbne din hjemmeside med et program der beregnet til at kode hjemmesider.

Nu ved jeg ikke hvordan du har lavet siden, men jeg kunne forestille mig at du har lavet den på nette med, direkte i din browser, right?

Problemmet er nu at du skal have adgang til at rediger din kode.

Det vil sige at du skal logge ind på din hjemmesides admimistrations side og her finde en eller anden fil manerger der giver dig adgang til at downloade din start side, som formentlig hedder index.html.

Så downloader du siden, åbner den med vistas notepad, indstætter koden, gemmer og uploader igen.

Det lyder lidt langhåret, ikke Wink

Kan du fortælle hvem der hoster din side altså hvor du har købt plads til den, det kan måske hjælpe en smule.

Håber det gav lidt mening, ellers så må du sende en mail adresse til mig, så skal jeg prøve at lave nogle billeder til dig.

Per

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)