Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Typosqatting

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Den 1. maj går jeg i luften med et nyt koncept STOP-tps (www.stop-tps.dk) der meget kort fortalt er et vugge til grav koncept, som bekæmper typosquatting. I stedet for at bruge pladsen her på at beskrive hvad ”det er vi tilbyder” vil jeg foreslå interesserede at læse mere på hjemmesiden.

Min primære kundegruppe er store og mellemstore virksomheder – og jeg har faktisk skaffet mig et rimeligt indtryk af disses behov og betalingsvillighed gennem de undersøgelser/samtaler jeg har haft.

Men jeg kunne godt tænke mig at få noget input fra iværksættere – og hvorfor ikke spørge her på Amino, hvor jeg alligevel er inde en gang om dagen (bevæger mig normalt rundt i ”Bogholderi, skat, moms og regnskab”).

De svar jeg er interesserede i er:

1.       På en skala fra 1 – 5, hvor 1 er det mindste og 5 det største: Hvor stort et problem anser I typosquatting for at være for jeres virksomhed/jeres domæne(r)?

2.       Hvis vi ser bort fra prisen – hvor ofte vil I, hvis I deltager i et program, som bekæmper typosquatting have jeres domæne(r) analyseret: månedligt, kvartalsvist eller halvårligt ?

3.       Hvilket prisleje finder I rimeligt for følgende ydelser:

a.       Tilmelding/opstart – dvs. den indledende analyse, hvor der virkelig ryddes op, og hvor der lægges en linje for, hvad I anser som typosquatting og hvad I ikke vil ”gøre noget ved”

b.      Halvårlig analyse og afrapportering (hvor I får oplyst hvilke ”hits” der er fundet, WHOIS på det pågældende domæne og en kort beskrivelse af, hvad domænet anvendes til)?

c.       Suspension af snylterdomæner – dvs. at I blot beder om at få et domæne som krænker jeres suspenderet og så tager vi os af resten overfor DK-Hostmaster?

d.      Parkering af snylterdomæne – dvs. at vi når DK-Hostmaster har stoppet brugen af snylterdomænet registrerer dette i jeres navn og herefter ”parkerer” det på vores server på en måde, så det peger direkte på jeres ”rigtige” website

4.       For at analysen skal have nogen relevans er jeg til sidst nødt til at spørge om, hvor mange årlige unikke besøg I har på jeres domæne(r)?

Svar enten her eller ved en personlig meddelelse.

På forhånd: Tusind tak for hjælpen.

Venlig hilsen
Lars

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)