Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spiludvikling behøver ikke at være dyrt

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 17. Mar 09
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 00:02
Hvor mange stjerner giver du? :

I April lancerer Javira en kampagne hvor vi udvikler spil til DKK 50.000,- i enten Flash eller Java til web, samt PC spil til WinXP og Vista, der kan distribueres på CD-Rom, Keychains etc.

Kampagnen strækker sig over 2 måneder. Afgiver du bestilling inden d.1 Juni får du et professionelt spil til en værdi af DKK 70.000,- for kun DKK 50.000,-

Spillet leveres med lyd og grafik efter kundens eget ønske. Hør mere om mulighederne for at promovere dit produkt eller firma på en anderledes og spændende måde. Tlf: 40 16 02 60

Har du behov for udvikling til iPhone, iPod og mobil telefoner er det også noget vi kan klare.
Se mere på www.javira.com

Mvh.
Tue Damkær

og husk, spil behøver ikke at være for børn...

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 00:44

Jeg vil gerne have en FPS shooter. Grafikken må gerne være lidt bedre en Crysis og mht. gameplayet, så skal det holde ligeså meget som CS, dog uden at være et plagiat. 

Det er da fint I smider et tilbud som dette ud, men er det ikke lidt useriøst?

Jeg mener, før I overhovedet kommer igennem første iterationsfase, får planlagt udviklingsmønstre og får lavet blot et blueprint til en domænemodel, så er de første 30K da brugt? Dernæst skal I først til at kigge på den rigtige kodestruktur, lege timevis med UML-design... mm. Hertil skal I så have styr på MVC'en og så går jeg da også ud fra, at der skal være en lille mønt tilbage til jeres design-team + jeres lydhold, idet spillet "leveres med lyd og grafik efter kundens eget ønske". Og Nååå ja, så skal spillet også lige programmeres!

Jeg tvivler ikke på, at I rent faktisk kan udvikle et spil til 50K, men altså, er det ikke lidt ligesom at komme og påstå, at I kan skaffe hvilken som helst bil for 20.000 - Om så kunden ønsker en Farrari eller en skoda! ?Come on... ? Det er jo ufatteligt dyrt at udvikle software! 

Eller er det bare mig der er helt galt på den? :-)

Fra Århus
Tilmeldt 17. Mar 09
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 01:14

Det er dig der er galt på den ;o) men nu er der selvfølgelig ikke tale om et FPS til et trecifret millionbeløb men derimod 2D spil møntet på promovering af firmaer og deres produkter.

Når vi kan leverer PC spil til den pris, så skyldes det at vi benytter værktøj i stil med Flash, som gør os i stand til at udvikle spil uden at skrive en linie kode, medmindre der er behov for online highscore, men så er der tale om et tillæg.

Javira har samarbejdspartnere i både Danmark, USA, Polen, UK, Indien og Kina, og trækker på 10års erfarring med spiludvikling inden for konsol her i blandt X-box, GameCube, Nintendo DS, Gameboy Advanced og PC, men også mindre platforme som Flash, Mobil og Iphone.

Mobil og iPhone koster mere at udvikle til end PC og Web, og starter typisk fra en DKK 100.000,-.
Konsol på retail niveau er ikke noget vi ønsker at beskæftige os med, da det ikke passer ind i vores forretningsmodel.

Vi kan også være behjælpelige med at matche investore som ønsker at prøver kræfter med spil universet dvs. ikke reklame spil med udvikling af egen IP. Vi samarbejder bla. med to amerikanske investore der leder efter co-funding muligheder på iPhone og Xbox Live.
Yderligere kan vi igennem vores netværk også være behjælpelige med at afsætte produkter. Vores netværk inkluderer bla. publishing huse som EA, Eidos, THQ, Disney og mange andre. Men dette har dog meget lidt med overstående kampagne tilbud at gøre.

Har du yderligere spørgsmål omkring udvikling, distribution eller valg af platform svarer jeg gerne på dem.

Mvh. Tue

Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 06:16

Rasmus, du havde sikkert gode intentioner, men du er på glat is. :) Tue har styr på sit sh.. (pardon my french).

Fra Århus
Tilmeldt 28. Nov 07
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 18:00

Hej Tue.

Jeg tænkte om det var en ide også at smide din annonce op i:

Internetmarketing og salg. bare for at være på den sikre side;-)

Mvh.

Taunus

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)