Spillet leveres med lyd og grafik efter kundens eget ønske. Hør mere om mulighederne for at promovere dit produkt eller firma på en anderledes og spændende måde. Tlf: 40 16 02 60
|
Jeg vil gerne have en FPS shooter. Grafikken må gerne være lidt bedre en Crysis og mht. gameplayet, så skal det holde ligeså meget som CS, dog uden at være et plagiat.
Det er da fint I smider et tilbud som dette ud, men er det ikke lidt useriøst?
Jeg mener, før I overhovedet kommer igennem første iterationsfase, får planlagt udviklingsmønstre og får lavet blot et blueprint til en domænemodel, så er de første 30K da brugt? Dernæst skal I først til at kigge på den rigtige kodestruktur, lege timevis med UML-design... mm. Hertil skal I så have styr på MVC'en og så går jeg da også ud fra, at der skal være en lille mønt tilbage til jeres design-team + jeres lydhold, idet spillet "leveres med lyd og grafik efter kundens eget ønske". Og Nååå ja, så skal spillet også lige programmeres!
Jeg tvivler ikke på, at I rent faktisk kan udvikle et spil til 50K, men altså, er det ikke lidt ligesom at komme og påstå, at I kan skaffe hvilken som helst bil for 20.000 - Om så kunden ønsker en Farrari eller en skoda! ?Come on... ? Det er jo ufatteligt dyrt at udvikle software!
Eller er det bare mig der er helt galt på den? :-)