Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside med profiler?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har tit tænkt meget over hvordan man punkt for punkt kan sætte en hjemmeside op med forskellige profiler og logins.
Jeg får tit afvide at jeg 'bare' skal købe en database eller et webhotel. Så er blevet godt og grundigt forvirret.

Er der nogen der kan fortælle mig kort punkt for punkt hvad man skal gøre?

På forhånd tak (:

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 09:34

Det er ihvertfald første skridt. Derefter skal du så sætte et system op, enten programmeret fra bunden, eller et allerede eksisterende system.

Kig fx på Joomla, Typo3, Drupal eller lignende for Open Source Systemer, der kan hjælpe dig i den rigtige retning.

Fra Kbh. S.
Tilmeldt 3. Mar 09
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 09:54

Jeg er lidt ude i det samme.

Jeg skal også lave et community-site med brugerprofiler, som har egne billedgallerier.
Jeg har besluttet mig for at prøve joomla og jeg skal snarest have købt hotellet, så jeg kan få joomla installeret og leget lidt med de forskellige extentions, der findes... Jeg tror det er en laaang proces at finde og tilpasse dét som man ønsker. Men det har altid været lidt: "The hard way or the highway..."

Men jeg glæder mig til at følge tråden... :)

Fra København
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 11:47

Hvis I skal have hjælp til Joomla, så er jeg lige her - og kan kontaktes på www.ComputerLab.dk

Mvh
Brian Jørgensen

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 13:12

Vil helt klart anbefale at I kigger på Wordpress.. det har hele profil styringen med som standard og derfor når man implementerer nye funktioner, så spiller de som regel sammen hele banden... (der findes også nogle plugins (extensions i joomla sprog) der giver dig endnu flere muligheder med profilstyringer..)

Jeg har lavet Wordpress sites der styrer flere hundrede medlemmer, og det kører upåklageligt og er ikke besværligt for webmasteren (formanden) at styre alle medlemmer..

Fra Kbh. S.
Tilmeldt 3. Mar 09
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 14:21

Kan du linke til et eksempel man kan se?

Jeg har også overvejet Wordpress, men jeg mener nok, at Joomla er sikrest på community-siden og gallri-siden. Men jeg er osgå opmærksom på, at wordpress boomer lige nu...

Og til ComputerLab: fedt at høre!!! Det må jeg huske...

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)