Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv os venligst feedback på vores webdesign bureau

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Poulsen:
Nu har jeg ikke tjekket hvilket template site i bruger, men jeg håber at i bruger et af dem der sælger unikke templates, så i ikke risikerer at sælge et site til en kunde og der efter 6 mdr er 900 andre i verden der har samme design :)

Jeg synes ikke der er noget galt i at bruge de templates som ikke bliver solgt som unikke, så længe at man gør sin kunde opmærksom på det. Det vil selvfølgelig også afspejle sig af prisen.

Jeg har selv lavet et par sider til nogle. Jeg spurgte om de ville betale lidt ekstra og få et site som ingen andre havde eller om de ville have det billigt og så leve med at der måske er nogle andre der har et der ligner.

Jeg synes ikke at der er noget glat i at arbejde på den måde.

Mvh.

Nikolaj Bomann Mertz

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Larsson:

( shhsh lad være med at sige til nogen men,  total "templatemonster.com" allover :-)  Surprise

Lave jeres egen design så skal vi nok give feedback.. 

 Lars :-)

Hehe - tænkte præcist det samme :-)

Musikken skal man kunne tænde for. Jeg har ikke lyst til at sidde og høre på musik, når jeg skal browse efter nogen der kan alve en hjemmeside for mig. 

Loadtiden er håbløs og især dét, at man skal se jeres logo ved hvert pageload irriterer mig.

Skriften er for svært at læse og så synes jeg generelt jeres site er for mørkt og dystert. Sidstnævnte er dog selvfølgelig en smagssag


Efter nogle kritikpunkter, så vil jeg da alligevel mene, at jeres site er cool nok. Og folk der ikke kender til templatemonster (hvilket vel er 99% af alle brugere af nettet), vil sikkert synes den er "rigtig funky" :-)

 

Held og lykke med firmaet!

Tilmeldt 21. Apr 05
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Nikolaj Bomann Mertz:
Jeg synes ikke der er noget galt i at bruge de templates som ikke bliver solgt som unikke, så længe at man gør sin kunde opmærksom på det. Det vil selvfølgelig også afspejle sig af prisen.

Den del er jeg helt med på. Jeg tænker mere på de brugere der går ind og kigger på referencer, og ikke ved det er template sites. Det er bare min personlige holdning, så lad os ikke bruge mere tid på det.

 

Nikolaj Bomann Mertz:
Jeg synes ikke at der er noget glat i at arbejde på den måde.

Det kan du have ret i... (Sorry... kunne ikke lade være Stick out tongue)

Tilmeldt 16. Jan 09
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er skam helt i orden :)

Vi har tjek det på templatesites og køber som regel også unikke designs i de fleste tilfælde, alt efter kundens ønske. Dette bliver dog afregnet ekstra i prisen.

Tilmeldt 16. Jan 09
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey

 

Har fået fortaget ændringerne på www.miragestudio.dk

 

Har skiftet skriftype, fjernet et par lyde og deaktiveret musikken. Loadingtiden burte også været reduceret en del nu.

 

I må meget gerne se siden som den ser ud nu og kommentere på det. 

 

Mange tak på forhånd

 

Jens

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)