Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook - Kan man bestemme hvilke sider man vil annoncere på

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Aug 07
Indlæg ialt: 269
Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ville jo være helt genialt hvis man selv kunne bestemme hvilke gruppe og -fansider man vil annoncere på, på facebook. Hvorfor kan man ikke det? (kan man?)

Og hvorfor er det så svært at komme i kontakt med facebook.. utroligt irriterende, når man nu har et godt forslag til dem.

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa :D Det kan du.. Du skal indtaste en masse ord som du gerne vil reagere på. Hvis du skriver "Jim carrey", så kommer du op på alle sider som omhandler Jim Carrey.

Mvh.

Nikolaj Bomann Mertz

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Fra Svendborg
Tilmeldt 31. Aug 06
Indlæg ialt: 422
Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Enten er jeg for dum ellers er FB for dårligt, jeg kan hverken få, odense, Fyn eller andre relavante søgeord der dækker mit område.

Nogen der kan hjælpe? Den vil kun acceptere noget den kender i forvejen.

Min ide med facebook var at ramme de grupper der har med fynat gøre.

Thomas

Tilmeldt 12. Aug 07
Indlæg ialt: 269
Skrevet kl. 08:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Den funktion er jeg klar over.

Men prøv at søg efter feks. only (aner ikke om der findes en gruppe.. bare et eksempel). Lad os sige at man fandt en gruppe eller fanside med only. Du vil så ikke kunne gå ind og skrive only i det felt hvor du kan indskærpe din søgning.

Så hvis der ikke findes andre funktioner end den du har omtalt er det åbenbart ikke måligt at bestemme nøjagtigt hvilken gruppe eller fanside man vil annoncere på.

Det ville jo være genialt at annoncere på Only's fanside hvis du solgte Only tøj!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)