Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til nyhedsmails sendt via outlook - søges...

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Feb 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har konstrueret nyhedsmails i MSPublisher men kan ikke få det sendt via Outlook. Nogle elementer flytter sig og der bliver ved med at optræde hvide huller i mailen i Outlook, som om den bare deler nyhedsmailen op i flere dele uden grund, og samtidigt kommer det sidste af nyhedsmailen ikke med.

Er der et trick jeg har overset, eller en smartere måde at kunne lave/afsende nyhedsmail med fotos, tekst og links? ( ikke som vedhæftet fil)

Er der begrænsninger i hvad Outlook vil acceptere eller særlige formater, som den helst vil sende med?

Alle ideer & tips er kærkomne - håber I kan hjælpe mig...

Hilsen Bettina

Fra Viby J, Århus
Tilmeldt 10. Oct 08
Indlæg ialt: 631
Fra  Søgemedier A/S Skrevet kl. 18:42
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg ville helt klart overveje at benytte feks http://www.ebrev.info/ i stedet for Outlook.

Årsagerne er mange, og det er der uden tvivl andre der forklarer nærmere...

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 18:54

Med det du har gang i der, så sender du med garanti 90% af alle nyhedsmailene direkte ud i folks spamfiltre.

Først og fremmest så er Outlook langt fra optimalt til at sende store mængder nyhedsbreve ud. Enten så kommer du til at vise alle modtagerne til alle, eller du må sætte dem i BCC feltet hvilket tænder mange SPAM filtre af.

Publisher er lavet af onde mennekser!
Du kan rent ud sagt ikke bruge det, beklager men det er et ustabilt format der på ingen måde garantere at blive vist korrekt.
Kombinationen af Outlook og Publisher, uhh jeg gyser ved tanken. Outlook formatere sine mail med et - relativt - fornuftigt sæt HTML kode. Publisher gør slet ikke noget i den retning. Jeg vil vædde en plovmand på, at det er lettere for dig at lave kul til diamanter i en husholdningsblender, end at få Publisher og Outlook til at spille sammen :-)

Den lette løsning, det er at du i morgen hopper ind på ebrev.info, skriver en pæn mail til David på kundeservice@ebrev.info og siger du er Amino. Så får du nogle gratis udsendelser og kan ved selvsyn få lov at opleve hvor dejligt deres system fungere. Jeg tror de har rettet det generelt, men ellers så sig lige til dem, at det er vigtigt for dig at det ser rigtigt ud i Outlook, så kan de gøre et eller andet ved en dum Outlook 2007 fejl.

Den vanskeligere løsning er, at firma som fx mit eget, koder korrekt HTML for dig som kan sættes ind i Outlook. Det er ikke optimalt fordi det skal gøres på baggrund af en Publisher fil og fordi Outlook stadig ikke er egnet til at udsende nyhedsbreve.

Nåå... langt indlæg på en kort forklaring: ebrev.info eller et lignende nyhedsbrevssystem!

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra KBH
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 241
Fra  CityCallCenter ApS Skrevet kl. 22:55

Hej Bettina.

Vi kører med www.ebrev.info af samme årsager... de er bare nemt, lovligt og så ser det professionelt ud.

Prismæssigt er det også til at klare for iværksættere, så min klare anbefaling vil være at få startet ASAP. Du bliver glad for det i længden. Wink

Fra Korsør
Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 23:04

Ebrev.info er rigtig godt til, hvis man skal starte på nyhedsbrev.

Det kan godt være man synes det er lidt mange penge "bare for en gratis email", men du får virkelig valuta for pengene!

Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 00:36

Tusind tak for de mange anbefalinger - det varmer et iværksætter-hjerte. :)

Som sagt har vi et Amino-tilbud - 5.000 frimærker, hvis du skriver dit Amino-brugernavn i kommentar-feltet. Det giver dig 10 udsendelser, hvis du har 500 tilmeldte på dit nyhedsbrev.

Der er stadig nogle uafklarede problemer med Outlook 2007, men skyd mig en e-mail på vores kundeservice-adresse, så skal jeg komme med en midlertidig løsning. :)

Fra Korsør
Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 10:23

#David

Hvis man har lavet noget godt, skal man da også havde ros for det! ;-)

Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!

Tilmeldt 15. Feb 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:39

Tusind tak allesammen for jeres gode råd og ideer.

Jeg har nu kontaktet David via ebrev for at prøve konceptet. Smile

Ha´ en rigtig god aften!

mange hilsner

Bettina

Fra Århus
Tilmeldt 17. Mar 09
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 21:10

David>

Kan man hente sine kontakter ind fra outlook og sorterer i dem bagefter, eller skal man manuelt sidde og oprette dem?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)