Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

All in one SEO konflikt

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Feb 07
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har netop downloadet dette plugin til min wordpressblog.. mit spørgsmål går på om det vil skabe en konflikt at jeg allerede har tilføjet kode i editoren med description og keywords, plus en beskrivelse i af min hjemmeside? når jeg nu indtaster alle informationerne om min blog i seo all in one?

hvad er bedst at gøre?

mvh

Zullut

Fra Korsør
Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 20:56

Hvis det er http://www.anmeldelsesguiden.dk/ du snakker om, kan jeg se du har den samme description og keywords på din forside samt dine indlæg. Faktisk skal description og keywords være unikke for hver dine sider, ellers har det ikke nogen effekt.

Personligt synes jeg at A.I.O.S. klarer det rigtig fint med standard indstillinger Wink

Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!

Tilmeldt 17. Feb 07
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 00:14

vil det sige at jeg skal slette den kode jeg har lagt ind i headeren og lade AIOS klare resten selv?

og hvad med den funktion som AIOS giver med at man kan give en ekstra title, description og keywords til hvert indlæg, hvad hjælper det?

tak for svaret

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 10:06

Hej, jeg tror også jeg skrev et kort svar på dette spørgsmål ovre på Wordpress.dk? :-)

Det kort af det lange er at du bør vælge kun en måde at lave title, description og evt keywords på. Den måde bør i det her tilfælde være All in One SEO-plugin-et til Wordpress.

Det er helt rigtigt at du med det plugin kan styre title, description og keywords helt ned på det enkelte indlæg/den enkelte side, og det er ikke for ingenting. Som Kenvin også skriver, er det meget vigtigt at have individuelle tiler og beskrivelser for hver side, så det er bare med at komme i gang! :-)

Mvh Anders Saugstrup

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)