Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kundekontakt

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'ere

Jeg står i den situation at jeg gerne vil lave nogle Joomla sider for private/virksomheder med evt. tilpasset grafik, hvordan kommer jeg bedst i kontakt med kunderne eller sagt på en anden måde, hvor og hvordan skal jeg opsøge dem?

En anden ting er, hvordan jeg skal gøre med hosting osv. skal jeg selv stå for hostingen eller er det smartest, hvis kunden selv køber den og giver mig koder og andet nødvendigt?

Hilsen

Frederik

Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 18:05

Hejsa,

En god måde at markedsføre sig på er bl.a. ved hjælp af Google AdWords og ved at købe reklame på debatfora som Amino :)

Men inden du overvejer at starte sådant et firma, ville jeg undersøge om der overhovedet er brug for flere spillere på markedet. Der findes ufattelig mange der idag tilbyder at lave hjemmesider - så find en god positiv ting som ingen andre har, og fokuser på det!

Mht til hosting, så findes der såkaldte reseller-pakker, hvor du får et andet hostingfirma til at varetage driften af serveren, men hvor du står for faktureringen til dine kunder. (Bl.a. noget vi kan!)

Hvis du selv har forstand på servere og selv ønsker at stå for alt det tekniske, ville en VPS måske være noget for dig.

Tilmeldt 7. Jun 07
Skrevet kl. 18:14

Det er ultra små sider jeg snakker om, en Joomla side med 3-5 undersider, intet stort overhovedet. Har tænkt lidt på om små butikker måske ville give 2000-3000 for sådan en side, og så med deres eget design af logo. F.eks. en lokal blomsterhandler eller bager whatever.

Tilmeldt 7. Jun 07
Skrevet kl. 17:22

Er der ingen andre, som kan byde ind med noget?

Fra Holstebro
Tilmeldt 7. Apr 07
Indlæg ialt: 105
Skrevet kl. 23:15

Til det kunde segment du søger tror jeg egentlig bare jeg ville gå en runde blandt de lokale butikker og høre om nogle er interesserede. Med de priser du nævner er der ikke mange penge at smide efter reklame osv.

Igen med de priser du nævner tror jeg at jeg ville holde mig fra hosting, men omvendt tror jeg at dit kundesegment ville foretrække at få en færdig pakke, og jeg tror det er de færeste af dem der lige har et webhotel klar til dig. Måske skal du finde et hotel som du syntes virker ok, også tilbyde det som en del af løsningen. For at du ikke skal ende med at hænge på alt for meget arbejde i fremtiden tror jeg dog at jeg ville spille med helt åbne kort omkring dette, og blot købe det på vegne af kunderne. Ellers kan du hurtigt blive leverandør af den fulde pakke (Inkl. support osv.), og igen tror jeg ikke det er en god ide med de priser du nævner.

Held og lykke med projektet.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 23:24

...og så kan du jo udfylde din biografi på Amino, med info om havd du/dit firma hedder, www-adresse, evt. timepriser etc., samt lave en tråd under "jeg har et tilbud til dig" m.m.

Jack

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)