Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Altid villig til forbedringer! :-)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 15
Fra  Billigsport24.dk Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen

Jeg ville blot høre lidt omkring vores egen side www.billigsport24.dk En ting er hvad vi synes hos os. Vi kan jo godt være lidt "en sporede" :-)

Kom gerne med meninger/tips Ris/Ros

 

Mvh

 

Ronni

Fra Vanløse
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ronni

Det er en ok side du har. Personligt synes jeg dog at forsiden er temlig rodet. Især alle logoerne forstyrrer mit øje.

Jeg synes også at side menuen er ret uoverskuelig, der er for mange kategorier. Kunne måske forenkles med hoved og under menu punkter?

Ellers ser det rigtig proffesionelt ud og jeg ville føle mit tryg ved at handle på siden.

 

Held og lykke videre

Maria

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Mr. billigsport24.dk:
Kom gerne med meninger/tips Ris/Ros

Hej Ronni

Jeg synes du har en pæn side, men synes dog du kan arbejde med noget af det grafiske. Dit site virker meget firekantet, og det er jeg ikke så vild med. Tilgengæld kan jeg rigtig godt lide dit logo :-) Det er super smart.

Formuleringeren "Gæstebog" har jeg aldrig set på en webshop. Jeg tror at jeg ville kalde det noget andet. Kunde udtalelser eller sådan noget..

Jeg kan også godt lide din "Tip-en-ven funktion" :)

Håber at du kunne bruge det til noget.

Mvh.

Nikolaj Bomann Mertz

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Tilmeldt 3. Aug 06
Indlæg ialt: 605
Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes i har en rigtig fin side.

Jeg vil derfor komme med lidt kritik der kan gøre den endnu bedre :-)

I menu linien står der "hvem er vi?" Jeg synes det virker mere pro og skrive "om os" dvs uden at man skriver et spørgsmålstegn.

Logoerne på forsiden forvirre også mig. Hvad med at bruge de 4 mest kendte mærker der men så have logoerne større. også lave en lille knap hvor der står "se flere mærker"

"gæstebogen" ville jeg fjerne.

På forsiden hvor der næsten nederst står "skriv siden ud!" prøv at mål hvor mange der enlig gør det. Tror ikke den er til nogen gavn.

Håber i kunne bruge det til noget.

Fortsat god dag.

mvh

Morten

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 15
Fra  Billigsport24.dk Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten og alle jer andre.

Jeg takker mange gange indtil videre for jeres input. Det er virkelig dejligt at få lidt udefrakommende kritik :-) Så man ser det fra en anden side.

Bliv endelig ved :-)

 

Mvh

 

Ronni

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)