Hej Tue
Jeg har til daglig et regnskabskontor, hvor jeg bruger ca. 30 timer pr. uge af min tid. Resten kunne jeg godt tænke mig at bruge på noget, der også kan give lidt håndører på bankbogen. Mit problem er, at ideerne såmænd er der (har allerede et udkast til en brochure med et projekt, som jeg vil lave) men ikke tiden. I skuffen ligegr der 5-6 i mine øjne levedygtige eller interessante og "skæve" ideer. Derfor har jeg overvejet at lave en hjemmeside hvor man kan sælge forretnigsideer. Så kan folk, der har lyst til at sætte noget iværk men som ikke selv kan finde på noget købe en forretningsplan for ex. kr. 500,-. Den skal indeholde et minimumskrav af info til køberen. Konceptet skal tænkes lidt mere igennem, men jeg tror, at der er mange der har ideerne og mange, som efterlyser ideer. Den samme idé kan jo sagtens sælges til flere for der skal nok være nogle, som ikke kommer igang alligevel.
Jeg holder til på Esbjerg/varde-egnen, men kontakt mig alle, der kunne være interesseret i dette koncept både som køber og leverandør.