Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forslag til en variabel headline i emneliste på forsiden

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Aug 05
Indlæg ialt: 577
Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har altid fået at vide, at man skal holde sin kæft indtil man har lært alle kotymerne at kende i et givet forum.

Desværre har jeg aldrig lært denne lektie, hvorfor jeg får nogen på hatten engang imellem - det får jeg sikkert også nu - men hvad f....., livet er for kort til at man skal kede sig.

Når jeg går ind på det iøvrigt ret fede site amino.dk - så kommer jeg til en forside med en emne liste som lige skal gåes igennem for nye tiltag.

Problemet er at gamle indlæg altså bare det forrige som ikke er kommenteret fornylig, ja det ser jeg kun ved en dybere gennemgang (selvfølgelig får jeg emails med ting der berører emner jeg er igang med) men andre emner skal jeg ligesom lede lidt efter - det begrænser til en vis grad min berøringsflade.

Mit forslag er at lave et head emne der altid står øverst på emnelisten på forsiden. Indholdet i dette head emne skulle være "fem skarpe" (jeg læser også erhvervsbladet:-))

Disse fem skarpe skulle være emner der enten udvælges af vor enevældige hersker og vicevært eller ved mere demokratiske valg:-)

Det er så vigtigt at de fem skarpe bliver udskiftet en gang om ugen, med nye aktuelle, højprofilerede emner - er der stor søgning til en eller flere af de skarpe - kunne de jo lægges ned i selve emnelisten - evt med en silhouet af et riffelprojektil som icon i venstre frame.

Det var blot en af de små sidespring der futter ud af mine små grå med jævne mellemrum.

Med venlig hilsen

Lars
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 18:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Ideen er fin og faktisk en afart af noget jeg har overvejet lidt.
Jeg kigger på det når jeg får tid.
Tak for godt input.

Dbh Martin
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)