Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

WEBDESIGN TILBUD (CMS) SØGES!!

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er forbløffet, hvis I vil være tilfredse med at få tilbud på baggrund af så få oplysninger.

Det svarer til at sige til en tømrer: Jeg vil gerne have lavet en tilbygning. Kom med et tilbud.

Professionelle løsninger, der er pengene værd, kræver langt mere viden om virksomhed, formål og målgruppe. Professionelle webskræddere vil derfor kræve mere viden - sætte sig bedre ind i din virksomhed og jeres behov - FØR de giver et tilbud.

Fra Hinnerup
Tilmeldt 30. Apr 08
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 20:15
Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 20:19

Lisbeth Scharling:

Jeg er forbløffet, hvis I vil være tilfredse med at få tilbud på baggrund af så få oplysninger.

Det svarer til at sige til en tømrer: Jeg vil gerne have lavet en tilbygning. Kom med et tilbud.

Professionelle løsninger, der er pengene værd, kræver langt mere viden om virksomhed, formål og målgruppe. Professionelle webskræddere vil derfor kræve mere viden - sætte sig bedre ind i din virksomhed og jeres behov - FØR de giver et tilbud.

Hørt!

Der må være rigtig mange der er sultne i øjebilkket siden man afgiver tilbud på så spinkle grundlag.

Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 20:44

Lisbeth Scharling:

Tjah, kan ikke være meget mere enig.

Jeg vil give følgende råd til trådstarteren:

- Tænk dig godt om inden du vælger udbyder!

- Vælg aldrig den billigste, ofte får du slet ingen rådgivning med hos disse virksomheder/personer, fordi det ikke kan betale sig. Jeg siger heller ikke at du skal vælge den dyreste - men det er generelt et godt råd ikke at sammenligne alene på priser.

- Sørg for at se nogle referencer, og vær ikke bange for at kontakte personerne bag referencerne for at høre om deres oplevelse.

Håber det hjælper dig lidt på vej.

Fra Vordingborg
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 20:59

Hej Martin.

Jeg giver dig delvist ret.

Men i en situation som den vi står i. Er det overhoved ikke et fast grundlag at tage fat i. Vi er ydert kompetente og dygtige til vores arbejde. Servicen er i top og vi gør alt hvad vi kan, for at kunden bliver 100% tilfreds.

Da vi er nystartet er det klart at vi ikke har så mange referencer, som mange af dem der har været på markedet i lang tid. Dette betyder dog langt fra at vi er dårligere til vores arbejde!

Venlig Hilsen

Nicklas V. Pedersen.

CEO - Bluestar Creative

CVR: 31991323

TLF: 60655130

Fra Kbh
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 348
Skrevet kl. 21:28

Lisbeth Scharling:

Sikke en uprofessionel, amatørisk holdning folk har... holda op!

1. Hvor vil du fra at alle de folk som skriver til Lars ikke kommunikere og spørge efter flere informationer? Det er en åben tråd og man har mulighed for at stille spørgsmål. Desuden "Lars" så hvidt jeg kan se har ingen forstand på webdesign eller CMS, det ser ud som han har fået noget at vide fra et eller andet sted om minum krav osv..

2.Der findes google søgning hvor man kan søge efter et firma og hvis personer søger efter en webdesigner eller firma, gennem amino så er storset alle enten freelance eller ofte noget billigere!! forstå det dog!

2. Alle de nye iværksætter er klart sulten efter at få flere referencer derfor  tilbyder mange til et stort nedslag i pris i håb om at få opgaven.

3. Det fordi at det er billigere det ikke betyder at det er dårligere end eller uprofessionelt med deres ydelser.

4. Ingen  gider høre jeres sur meninger og kritiske holdninger. Det her er rent forretning, Hvis du synes han mangler at skrive mere info, så skriv til ham og informere ham herom som jeg gjort! 

5. Gå skriv dine negative holdninger et andet sted, evt start din egen tråd for at informere folk om hvordan det skal skrive samt formulerer sig, det du gør er uaccaptabel og irrelevant.

vh
Leo

Fra Vordingborg
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 21:43

Hej Leo

Jeg kunne ikke give dig mere ret.

Kommunikation er jo ikke bare en hurtig snak. Tværtimod er det et langt forløb med Ping-pong, frem og tilbage, om hvilke ting der skal ske.

Venlig Hilsen

Nicklas V. Pedersen.

CEO - Bluestar Creative

CVR: 31991323

TLF: 60655130

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:12

Jeg ved IKKE, om folk skriver til Lars og beder om flere oplysninger.

Men jeg ved, at mange IKKE gør - at mange ikke er en dyt interesseret i kundens behov og mål, når de giver tilbud på websites. Og jeg ved også, at mange fortryder det senere, når de hopper på sådanne tilbud.

Jeg skriver derfor til Lars - og folk i hans situation - at vil man have en professionel løsning, der er pengene værd, så skal man (selv) sikre sig, at man ikke får et tilbud, der ene og alene er afgivet på grundlag af sparsomme oplysninger.

Vælg hellere en leverandør, der stiller mange spørgsmål til formål, ønsker, målgrupper etc. FØR der kommer priser på bordet.

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 08:30

Lisbeth Scharling:

Jeg ved IKKE, om folk skriver til Lars og beder om flere oplysninger.

Men jeg ved, at mange IKKE gør - at mange ikke er en dyt interesseret i kundens behov og mål, når de giver tilbud på websites. Og jeg ved også, at mange fortryder det senere, når de hopper på sådanne tilbud.

Jeg skriver derfor til Lars - og folk i hans situation - at vil man have en professionel løsning, der er pengene værd, så skal man (selv) sikre sig, at man ikke får et tilbud, der ene og alene er afgivet på grundlag af sparsomme oplysninger.

Vælg hellere en leverandør, der stiller mange spørgsmål til formål, ønsker, målgrupper etc. FØR der kommer priser på bordet.

Forstår stadig ikke din intention med at blande dig i denne debat... åben da en anden tråd, hvis du vil advare folk om alle de forfærdelige webdesignere amino har.. - som du basalt set ikke har ret meget hold i... det er rene spekulationer du kommer med, og har intet berettigelse i denne tråd.....

Tilmeldt 16. Mar 09
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 08:41

Lisbeth Scharling:

Fuldstændig enig!

En hjemmeside er ikke bare en hjemmeside, der er utrolig mange aspekter i at bygge en hjemmeside ordentlig op, og mange overvejelser.

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)