Jeg er forbløffet, hvis I vil være tilfredse med at få tilbud på baggrund af så få oplysninger.
Det svarer til at sige til en tømrer: Jeg vil gerne have lavet en tilbygning. Kom med et tilbud.
Professionelle løsninger, der er pengene værd, kræver langt mere viden om virksomhed, formål og målgruppe. Professionelle webskræddere vil derfor kræve mere viden - sætte sig bedre ind i din virksomhed og jeres behov - FØR de giver et tilbud.
Sikke en uprofessionel, amatørisk holdning folk har... holda op!
1. Hvor vil du fra at alle de folk som skriver til Lars ikke kommunikere og spørge efter flere informationer? Det er en åben tråd og man har mulighed for at stille spørgsmål. Desuden "Lars" så hvidt jeg kan se har ingen forstand på webdesign eller CMS, det ser ud som han har fået noget at vide fra et eller andet sted om minum krav osv..
2.Der findes google søgning hvor man kan søge efter et firma og hvis personer søger efter en webdesigner eller firma, gennem amino så er storset alle enten freelance eller ofte noget billigere!! forstå det dog!
2. Alle de nye iværksætter er klart sulten efter at få flere referencer derfor tilbyder mange til et stort nedslag i pris i håb om at få opgaven.
3. Det fordi at det er billigere det ikke betyder at det er dårligere end eller uprofessionelt med deres ydelser.
4. Ingen gider høre jeres sur meninger og kritiske holdninger. Det her er rent forretning, Hvis du synes han mangler at skrive mere info, så skriv til ham og informere ham herom som jeg gjort!
5. Gå skriv dine negative holdninger et andet sted, evt start din egen tråd for at informere folk om hvordan det skal skrive samt formulerer sig, det du gør er uaccaptabel og irrelevant.
vh
Leo