Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

udflytning af Danmark

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Oct 05
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer

Jeg ved godt emner er gennem gået en del gang efterhånden. Men jeg syntes alt den snak omkring offshore går ud på hvordan man komme uden om skattevæsnet.

Jeg lavede en hurtig søgning af hvem der udbyder det at oprette firmaer i landen jeg aldrig har været i, og det viser sig er at der ret mange.

Kort fortalt, jeg er ved at planlægge en udflytning af Danmark til Januar, jeg skal i samtidig udvide min forretning til andre lande og forventer ikke at komme tilbage i de først kommende år, så derfor vil jeg gerne have en virksomhedsopbygning der gør at jeg kan trække så mange penge til et land hvor der er 0 skat så jeg kan koncentrerer min og at investerre.

Det er krævede at jeg har et Aps i danmark pga. pbs.

Er der nogen der har en erfaringer med at lave sådanne opbygninger ??

Crõll

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 7/10/2006 2:09:53 PM Forfatter:Crõll
Hej Aminoer

Jeg ved godt emner er gennem gået en del gang efterhånden. Men jeg syntes alt den snak omkring offshore går ud på hvordan man komme uden om skattevæsnet.

Jeg lavede en hurtig søgning af hvem der udbyder det at oprette firmaer i landen jeg aldrig har været i, og det viser sig er at der ret mange.

Kort fortalt, jeg er ved at planlægge en udflytning af Danmark til Januar, jeg skal i samtidig udvide min forretning til andre lande og forventer ikke at komme tilbage i de først kommende år, så derfor vil jeg gerne have en virksomhedsopbygning der gør at jeg kan trække så mange penge til et land hvor der er 0 skat så jeg kan koncentrerer min og at investerre.

Det er krævede at jeg har et Aps i danmark pga. pbs.

Er der nogen der har en erfaringer med at lave sådanne opbygninger ??

Crõll

Ja da. Dvs. vedr. etablering af selskaber i udlandet allierer man sig med kontakter i de pågældende lande.

Du glemmer bare en ting. Selskabsindkomsterne beskattes i de lande hvor arbejdet udføres, og det er uanset hvor mange penge du så trækker til "0-landet" (som udbytte).

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)