Nu har jeg kun kigget licensen til joomla hurtigt igennem men så vidt jeg kan se er der ikke noget krav om at copyright teksten skal være i bunden af siden, så som jeg ser det er det ikke noget problem :) Designet på siden ser rigtig godt ud. Har ikke lige haft tid til at logge ind, men det vil jeg helt sikkert gøre på et senere tidspunkt!
Jeg synes, det ser fint ud rent grafisk. Dit sprog er friskt, men du skulle nu tage at få én til at læse korrektur på sitet, da der er mange stavefejl. Sitet vil også blive bedre, hvis du følger nogen af de retningslinjer for gode internettekster, som du kan læse her:
Jeg synes i øvrigt at download af bogen skal kunne lade sig gøre fra forsiden, og så forstår jeg ikke, hvorfor man skal registrere sig for at downloade, når nu bogen er gratis.
Tror det er meget ens for alle sådanne systemer man downloader, med at de helst vil have man beholder copyright på, da man ellers vil kunne få lidt problemer med support o.l.
- Sådan er det ihvertfald med phpBB.
Men der er ingen der siger det skal være vildt fremtrædende, en meget lille tekst med "Powered by Joomla" med link til joomla, kan sagtens gøre det.
Tror det er meget ens for alle sådanne systemer man downloader, med at de helst vil have man beholder copyright på, da man ellers vil kunne få lidt problemer med support o.l.
- Sådan er det ihvertfald med phpBB.
Men der er ingen der siger det skal være vildt fremtrædende, en meget lille tekst med "Powered by Joomla" med link til joomla, kan sagtens gøre det.
Joomla er open source så der er intet krav om at du skal vise nogen form for copy tingel tangel i bunden af ens side.
Så vidt jeg husker er joomla frigivet under GPL som du kan læse mere om her: http://www.gnu.org/licenses/old-licenses/gpl-2.0.html
Jeg vil anbefale dig at sætte skriftstørrelsen lidt på. Det kommer lidt til at virke uoverskueligt når man kommer til forsiden og der er en del tekst skrevet meget småt. Teksten mængden kan være okay, men lidt mere læsevenlighed vil nok være en god ide.