Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på e-learningssite for unge iværksættere

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Jeg har i dag released mit nyeste website, som er et e-learnings site for unge iværksættere.

Konceptet er meget simpelt og lyder:

• Registrer dig som bruger
  • Download min e-bog
  • Følg step-by-step undervisningen

Vil meget gerne hører om hvad i synes om konceptet og mit site. Hvis i finder fejl er meget velkommen til at sende mig en mail eller skrive her.

Se sitet her: www.startung.dk (åbner i et nyt vindue)

Ha' en god dag!

Mvh.

Nikolaj Bomann Mertz

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Fra Haslev
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 582
Fra  DirectHost Skrevet kl. 12:16

Ser umiddelbart meget godt ud, rent designmæssigt.

Er lige igang med at undersøge lidt mere af baggrunden og materialet, og så melder jeg tilbage mht. det ;)

Men lige en ting... Er sitet baseret på Joomla!? For i så fald mangler der noget copyright i bunden ;)

[edit]

Har lige skimmet din bog, og det ser umiddelbart meget godt ud altsammen. Tror da helt klart jeg vil prøve at nærlæse den en dag!

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 3. Apr 06
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 12:40

Nu har jeg kun kigget licensen til joomla hurtigt igennem men så vidt jeg kan se er der ikke noget krav om at copyright teksten skal være i bunden af siden, så som jeg ser det er det ikke noget problem :) Designet på siden ser rigtig godt ud. Har ikke lige haft tid til at logge ind, men det vil jeg helt sikkert gøre på et senere tidspunkt!

Held og lykke

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Skrevet kl. 12:53

Hej Frederik

Tusind tak for din kommentar, er glad for at du synes om bogen og sitet. Rigtig glad :-)

Mht. Joomla!s copyright, så troede jeg faktisk godt at man måtte fjerne det, men det må man ikke? Confused

Mvh.

Nikolaj Bomann Mertz

Fra Gjøl
Tilmeldt 29. Jan 07
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 14:02

Hej Nikolaj

Jeg synes, det ser fint ud rent grafisk. Dit sprog er friskt, men du skulle nu tage at få én til at læse korrektur på sitet, da der er mange stavefejl. Sitet vil også blive bedre, hvis du følger nogen af de retningslinjer for gode internettekster, som du kan læse her:

http://www.useit.com/alertbox/9710a.html

Jeg synes i øvrigt at download af bogen skal kunne lade sig gøre fra forsiden, og så forstår jeg ikke, hvorfor man skal registrere sig for at downloade, når nu bogen er gratis.

kh

Kristian

Webexpressen

Fra Haslev
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 582
Fra  DirectHost Skrevet kl. 14:06

Tror det er meget ens for alle sådanne systemer man downloader, med at de helst vil have man beholder copyright på, da man ellers vil kunne få lidt problemer med support o.l.

- Sådan er det ihvertfald med phpBB.

Men der er ingen der siger det skal være vildt fremtrædende, en meget lille tekst med "Powered by Joomla" med link til joomla, kan sagtens gøre det.

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 14:46

Fed bog, jeg læste lige lidt af den, rigtig god!

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 14:49

Frederik:

Tror det er meget ens for alle sådanne systemer man downloader, med at de helst vil have man beholder copyright på, da man ellers vil kunne få lidt problemer med support o.l.

- Sådan er det ihvertfald med phpBB.

Men der er ingen der siger det skal være vildt fremtrædende, en meget lille tekst med "Powered by Joomla" med link til joomla, kan sagtens gøre det.

Joomla er open source så der er intet krav om at du skal vise nogen form for copy tingel tangel i bunden af ens side.

Så vidt jeg husker er joomla frigivet under GPL som du kan læse mere om her: http://www.gnu.org/licenses/old-licenses/gpl-2.0.html

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Skrevet kl. 17:53

Simon Mørch:
Fed bog, jeg læste lige lidt af den, rigtig god!

Mange tak, Simon. Håber du kan lærer noget af den.

Mvh.

Nikolaj Bomann Mertz

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 14:24

Hej Nikolaj

Jeg vil anbefale dig at sætte skriftstørrelsen lidt på. Det kommer lidt til at virke uoverskueligt når man kommer til forsiden og der er en del tekst skrevet meget småt. Teksten mængden kan være okay, men lidt mere læsevenlighed vil nok være en god ide.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)