Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er vigtigst for en splittest at måle på?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Aug 07
Indlæg ialt: 269
Skrevet kl. 02:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en adwords kampagne hvor jeg har oprettet et par annoncevarianter.

Men hvad er det vigtigste at gå efter når jeg skal aliminere nogen af annoncevarianterne?

Er det CTR eller Konv. Frekvens ?

Man kan sige at det er super med en høj konv. frekvens, men i og med at der reklameres for det samme i annoncevartianterne, med en minimal forskel i teksten, og sammen landingssider, er det vel egentlig tilfældigt at den ene annonce har en lidt højere konv. frekvens end den anden. Og det jeg burde interessere mig for var at få folk ind på siden, altså en høj CTR.

Hvad mener i?

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

HVis din klikpris er meget høj bør du gå efter en høj konverteringsrate. Det kan du fx. gøre på dyre produkter ved at skrive prisen i annonceteksten. Prisen vil gøre at få klikker igennem, men at dem der gør er forberedt på den høje pris og derfor mere tilbøjelige til at købe.

Har du en lav klikpris kan du bare forsøge at få så mange over på siden som muligt ved at kommunikere til en bredere kreds.

Mvh Jesper

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Importer

Jeg går til at begynde med efter CTR fordi det er denne parameter der hurtigst kommer valide data på.

Når der kommer tilstrækkeligt med data på Konverteringen er det den jeg tester ud fra - med skyldig hensyntagen til det, Jesper lige har fortalt.

Venlig hilsen,
Christian

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)