Hej Lone,
Alt i alt synes jeg du er sluppet rigtigt godt fra dine ændringer. Nu oser siden af "style" og det er jo netop meningen!
Mine kritikpunkter, som du jo efterlyser er følgende:
På siden "om firmaet" indleder du 5 sætninger med jeg. Den går bare ikke og du er nødt til at vende sætningerne på hovedet, sådan at jeg lander inde midt i sætningen istedet for at indlede den.
Jeg mangler call-to-action på stort set alle sider, bortset fra forsiden. Lav et kontaktskema eller en knap, der leder til et kontaktskema, hvor du får kundens navn og adresse, tlf og email. Samtidig laver du en check-box, der giver dig lov til at sende nyhedsmails.
Du skal jo have kunder i butikken for søren, så det er bare om at kapre dem, som kommer ind. Du kan kun gøre dette ved at finde ud af hvem de er, så du kan komme i kontakt med dem.
Kan man lave et tilbud på en eller anden spøjs måde? Prøv at tænke på det - noget der vil få folk til at tegne sig for din nyhedsmail eller andet. F.eks.: Skriv jer op til min nyhedsmail og deltag i konkurrencen om 2 timer gratis rådgivning i dit eget hjem i storkøbenhavn. Eller et flot tapet til soveværelset eller noget i den dur.
Siderne fungerer fint og er harmoniske og min ekskæreste ville med sikkerhed allerede nu have erklæret dig sin kærlighed, så det er ikke der, den halter.
Du er godt på vej. Bare giv den gas.
Med venlig hilsen
Flemming