Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken side foretrækker I?

Side 4 ud af 4 (35 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Skrevet kl. 17:45

Er der slet ingen der har lyst til at kigge på min nyeste side og blog?

Jeg mangler lidt feedback på om, det fremstår homogent og proffesionelt eller om det er helt hen i vejret.....

Jeg vil gerne høre fra jer, der har erfaring med at gå selvstændige, om siden er fornuftigt bygget op, nem at navigere, og ja om den i det hele taget holder.......

Takker :)

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 19:31

Hej Lone,

Alt i alt synes jeg du er sluppet rigtigt godt fra dine ændringer. Nu oser siden af "style" og det er jo netop meningen!

Mine kritikpunkter, som du jo efterlyser er følgende:

På siden "om firmaet" indleder du 5 sætninger med jeg. Den går bare ikke og du er nødt til at vende sætningerne på hovedet, sådan at jeg lander inde midt i sætningen istedet for at indlede den.

Jeg mangler call-to-action på stort set alle sider, bortset fra forsiden. Lav et kontaktskema eller en knap, der leder til et kontaktskema, hvor du får kundens navn og adresse, tlf og email. Samtidig laver du en check-box, der giver dig lov til at sende nyhedsmails.

Du skal jo have kunder i butikken for søren, så det er bare om at kapre dem, som kommer ind. Du kan kun gøre dette ved at finde ud af hvem de er, så du kan komme i kontakt med dem.

Kan man lave et tilbud på en eller anden spøjs måde? Prøv at tænke på det - noget der vil få folk til at tegne sig for din nyhedsmail eller andet. F.eks.: Skriv jer op til min nyhedsmail og deltag i konkurrencen om 2 timer gratis rådgivning i dit eget hjem i storkøbenhavn. Eller et flot tapet til soveværelset eller noget i den dur.

Siderne fungerer fint og er harmoniske og min ekskæreste ville med sikkerhed allerede nu have erklæret dig sin kærlighed, så det er ikke der, den halter.

Du er godt på vej. Bare giv den gas.

Med venlig hilsen

Flemming

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Skrevet kl. 20:20

Hej Flemmin, tak for din gennemgang af mine sider, det er meget brugbart , det du kommer med.

Ja, jeg vil se meget kritisk på mine tekster og du har helt ret i at indlede så mange sætninger med jeg, ikke holder..

Åhhh, det der call-to-action er jeg først introduceret til for nylig og min hjerne er ikke indstillet på dette endnu, men vil klart se på det en af dagene.

Ja, en konkurrence kunne være en meget sjov idé.

Jeg skal dog først have det nyhedsbrevs funktion til at virke, det virkede i starten men jeg har rodet for meget ved det så nu virker tilmeldingsfunktionen ikke.

Igen tusind tak for din tid og j´kommentarer, der er noegt at gå videre med :)

Hilsner Lone

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Skrevet kl. 18:44

Helle Høy:

HVIS du satser på blogsiden - synes jeg du skal ofre en rigtig fotograf til at tage billeder, det kommer hurtigt til at se lidt hjemmevideoagtigt ud, når blitzen spejler sig i tapetet og vinklerne er lidt underlige. Det skal virkelig se toplækkert ud, hvis du vil ha man skal tro på dit produkt.

vh Helle 

Vil give dig helt ret i det med billederne.

Har nu investeret i et super godt spejlrefleks kamera, og vil sætte mig ned og lære at tage ordentlige billeder....

Det andet er for uproffesionelt, men jeg vidste ikke bedre der.... :)

Side 4 ud af 4 (35 indlæg)