Jeg syntes også din blog virker meget mere professionell, men for lige at kommentere på noget andet, så syntes jeg ikke du skal have et punkt der hedder referencer så længe du ikke har nogen. Når du nævner det vil alle potentielle kunder kigge der, men hvis du ikke nævner det kan det være der er en del der slet ikke tænker over det. |
David K:Hej Lone
Ja, nu bliver jeg sku nødt til at gå imod de andre. Synes helt klart flash siden virker langt mere proffessionel, der er de nødvendige oplysninger og ikke alt muligt mærkelig og unødvendig tekst. Personigt mener jeg at en blog virker uprof da det ligner en forhastet beslutning. Din flash løsning giver et godt indtryk af din virksomhed og jeg følte mig som kunde mere velkommen. Og ja, jeg synes også at flash siden minder mere om et spil, men dette er da også kun et super plus, fordi det giver en bedere følelse end en simpel blog med noget tekst som indput.
Så fra min side af, bliv ved med flash siden.
- David
Oki, du er den første der siger dette.
Jeg synes blot bloggen er nemmere at vedligeholde i dagligdagen, men måske jeg kunne have begge dele?
Eller er det helt forkert?
Der er dog begyndt at være større aktivitet på bloggen, med en del kommentarer i forhold til tidligere og dett er dejligt....
Men dejligt at høre fra en der ikke synes flash siden er så slem igen:)