Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken side foretrækker I?

Side 2 ud af 4 (35 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 28. Feb 09
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes også din blog virker meget mere professionell, men for lige at kommentere på noget andet, så syntes jeg ikke du skal have et punkt der hedder referencer så længe du ikke har nogen. Når du nævner det vil alle potentielle kunder kigge der, men hvis du ikke nævner det kan det være der er en del der slet ikke tænker over det.

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 21:26

David K:

Hej Lone

Ja, nu bliver jeg sku nødt til at gå imod de andre. Synes helt klart flash siden virker langt mere proffessionel, der er de nødvendige oplysninger og ikke alt muligt mærkelig og unødvendig tekst. Personigt mener jeg at en blog virker uprof da det ligner en forhastet beslutning. Din flash løsning giver et godt indtryk af din virksomhed og jeg følte mig som kunde mere velkommen. Og ja, jeg synes også at flash siden minder mere om et spil, men dette er da også kun et super plus, fordi det giver en bedere følelse end en simpel blog med noget tekst som indput.

Så fra min side af, bliv ved med flash siden.

- David

Oki, du er den første der siger dette.

Jeg synes blot bloggen er nemmere at vedligeholde i dagligdagen, men måske jeg kunne have begge dele?

Eller er det helt forkert?

Der er dog begyndt at være større aktivitet på bloggen, med en del kommentarer i forhold til tidligere og dett er dejligt....

Men dejligt at høre fra en der ikke synes flash siden er så slem igen:)

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Skrevet kl. 21:28

Denni Pultz Gottfredsen:

Jeg vil mene, at hver ting til sin tid.

Med det mener jeg, at blog siden ser ud som om den er mere informativ end flashen. (Uden at jeg har gået dybere igennem hverken flashen eller bloggen).

Så jeg tror du skal overveje hvad du egentlig vil med siden.

Ja, hvad jeg vil?

Jeg vil give nogen smagsprøver på mine idéer og tanker så det fører til private kundehenvendelser.

Jeg skal dog passe på, ikke at give for meget ud, så er der jo ingen grund til at hyre mig til hjælp :)

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Skrevet kl. 21:29

Philip Brechmann:

Jeg syntes også din blog virker meget mere professionell, men for lige at kommentere på noget andet, så syntes jeg ikke du skal have et punkt der hedder referencer så længe du ikke har nogen. Når du nævner det vil alle potentielle kunder kigge der, men hvis du ikke nævner det kan det være der er en del der slet ikke tænker over det.

Nej, det kan du have ret i, får dog snart én reference, men kan godt være jeg deaktiverer denne side indtil da...

Takker for dine kommentarer :)

Tilmeldt 8. Mar 09
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 21:30

Lone71:

Lige et tilægs spørgsmål.

Er der nogen herinde der ved hvordan jeg i wordpress kan gøre det sådan at linkene åbner i et nyt vindue?

Når du sætter linket ind så klik på knappen med kæden og vælg i target open in new window

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Skrevet kl. 21:38

Tak Andreas :)

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 21:38

Hej igen

Jeg synes skam også at flashsiden er fin, men for mig at se handler det om at blive set, og til det formål er bloggen det bedste p.t.

Link ofte til flashsiden i teksten med de søgeord du ønsker den blir fundet for, link også til både den og din blog hvis du kommenterer i andres blogs.

Så vil den med tiden få besøgende der synes du lyder spændendekan du sagtens bruge begge som du skriver Smile

Og du skal bare give og give på din blog, tro mig det virker langt bedre at vise hvad du kan, og besvare folks spørgsmål... det betaler sig 10 fold tilbage i det lange løb.

Spørg en mand som demib, han tjener millioner, men skriver stadig masser af råd, også herinde, og har altid gjort det...

Vis folk hvad du kan, så skal du nok få jobs... altså hvis du dur til det du laver... hehe, ikke lige mit speciale... Har ikke engang gardiner Surprise

Held og lykke med det

dbh
Janno

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:10

Hej Lone

Det må helt klart være din blog som du bør arbejde videre med, det er den som virker mest prof og seriøs, den anden virker for konstrueret og lidt 90er CDrom agtig(if you remember Smile)

Fantastisk forretningsmodel du har(så lige dine priser), jo mere du arbejder for en kunde jo mindre ønsker du at tjene (det er bare med at undgå de store kunder så Smile)

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Skrevet kl. 22:18

Janno Damgaard Lassen:

Hej igen

Jeg synes skam også at flashsiden er fin, men for mig at se handler det om at blive set, og til det formål er bloggen det bedste p.t.

Link ofte til flashsiden i teksten med de søgeord du ønsker den blir fundet for, link også til både den og din blog hvis du kommenterer i andres blogs.

Så vil den med tiden få besøgende der synes du lyder spændendekan du sagtens bruge begge som du skriver Smile

Og du skal bare give og give på din blog, tro mig det virker langt bedre at vise hvad du kan, og besvare folks spørgsmål... det betaler sig 10 fold tilbage i det lange løb.

Spørg en mand som demib, han tjener millioner, men skriver stadig masser af råd, også herinde, og har altid gjort det...

Vis folk hvad du kan, så skal du nok få jobs... altså hvis du dur til det du laver... hehe, ikke lige mit speciale... Har ikke engang gardiner Surprise

Held og lykke med det

dbh
Janno

Oki så behøver jeg ikke være bange for at give råd på siden, kan jeg regne ud :)

Takker igen :)

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Skrevet kl. 22:19

Henning Wraae:

Hej Lone

Det må helt klart være din blog som du bør arbejde videre med, det er den som virker mest prof og seriøs, den anden virker for konstrueret og lidt 90er CDrom agtig(if you remember Smile)

Fantastisk forretningsmodel du har(så lige dine priser), jo mere du arbejder for en kunde jo mindre ønsker du at tjene (det er bare med at undgå de store kunder så Smile)

Uha der har du ramt et ømt punkt, for ved simpelthen ikke hvad jeg skal tage, men du har sikkert ret i at en fast timepris vil være at foretrække.

Går i tænkeboks over mine priser, hvad synes du ville være rimeligt?

Side 2 ud af 4 (35 indlæg)