Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken side foretrækker I?

Side 1 ud af 4 (35 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Har for et stykke tid siden lavet et flash firmasite, men blev pludselig i tvivl om, hvorvidt det apellerede til min målgruppe, som er private kunder i Københavnsområdet der søger inspiration og hjælp til indretningen af deres hjem.

Så jeg fik den idé at bygge videre på min indretningsblog og udvide den, så den samtidig fungerer som mit firmasite.

Købte igår et program, hvor man kan lave sine egne wordpress skabeloner og er nu færdig med blog/hjemmesiden i store træk, men spørgsmålet er så hvad der virker mest seriøst og proffesionelt?

Så hvis i gad tage et kig på de 2 sider og komme med jeres bud på, hvilken jeg skal videreudvikle, ville jeg blive meget taknemmlig og glad.

Flash siden:

http://soederberg-indretning.dk/nyt4

Blog hjemmesiden:

http://soederberg-webdesign.dk/boligindretning/

Fordelen ved sidste, er klart SEO og at den er super let at opdatere.

Men kom med jeres vurdering, takker

Hilsen Lone

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 15:44

Hej Lone,

Jeg synes helt klart at flash hjemmesiden stinker. Lige i det sekund at den var loaded (som tog noget længere tid end html-siden), så lukkede jeg vinduet igen.

Flash siden appellerede overhovedet ikke til mig, snarere modsat. Det virkede lidt som en slags spil og ikke en seriøs hjemmeside for en virksomhed. Nu aner jeg jo ikke hvad der gemte sig bag de forskellige knapper, men det behøver jeg jo heller ikke at vide, idet jeg aldrig ville klikke på så meget som een eneste knap på den side.

Derimod så virker din blog rigtigt god. Den fik jeg lyst til at blive på. Jeg forestiller mig, at kvinder ville kunne bruge lang tid på den side. Der mangler dog nok lige noget call-to-action, sådan at du også får kunder på siden. Du fortæller om dit eget køkken og hvad du ønsker dig af fede ting, men du skal nok hellere fokusere på din virksomhed og hvordan du får besøgende konverteret til kunder.

Det er så ikke lige min stærke side, men jeg er sikker på at andre herinde kan hjælpe dig med at bringe din virksomhed frem i lyset, så du kan sælge nogle ydelser.

God vind!

Flemming

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Skrevet kl. 16:08

Hej Flemming,

Takker for dine observationer og ja du har sikkert ganske ret.

Jeg har spurgt både veninder og på andre fora og beskeden er den samme:

At flashen ikke duer.

Ærgeligt når jeg har brugt så meget tid på det, men hellere lade vær med at videreudvikle på noget der er helt galt.

Takker for din ærgelige mening.

Ps:

De blog indlæg som det med køkkenet er skrevet inden jeg lavde bloggen om til firma side.

Jeg vil klart fremover, målrette mine indlæg til potentielle kunder.

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Feb 08
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 17:25

Jeg hopper også på "vognen" med at din blog side er meget mere tiltrækkende, at komme ind på.

Tjekkede din flash side, men som også herren herover siger - virker det altså mere som en spille side for børn...

Personligt synes jeg, at blog siden giver mere ro for øjnene. Jeg kan bedre finde overblikket og sidde og læse det som fanger.
Mangler dog at kunne se, at du sælger fra siden - og hvor/hvordan man kan købe.
Smile

Med farverig hilsen

Charlotte Eland  •   webgalleri - www.charlotte-eland.dk

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Skrevet kl. 17:57

Ok, tak for dine kommentarer, forstår dog ikke hvad du mner med hvor og hvordan man kan købe?

Jeg sælger ikke noget fysisk, men en ydelse som boligstylist, så en email og telefon nr. må vel være nok?

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 18:14

Hej Lone

Holder også på bloggen, men du skal bruge noget mere tekst sammen med billederne. Billederne er noget af det der gør siden rar at kigge på, men teksten er det der skaffer seo resultater.

Med hensyn til bare navn og telefonnummer er det ikke nok.

Du skal have noget i retning af en lille boks eksempelvis der er nedenunder hvert indlæg og hvor du skriver et eller andet i stil med:

"Hvis du søger hjælp til boligindretning er du på vej det rette sted hen, Klik Her"

Og derfra kan du linke til en fast side på din blog der fortæller om hvad du er god til, og hvordan folk kontakter dig.

Eller der kunne ganske enkelt stå:

professionel boligindretning
Kontakt Søderberg I Dag

Det er det der menes med call to action, du skal skære ud i pap hvad du ønsker at folk gør, underligt, men det er det der virker!

dbh, og held og lykke med det
Janno

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Skrevet kl. 19:17

Ahhh, jeg ser... jeg må lige nærstudere det der call to action, skægt det har jeg aldrig hørt om før.....

Takker for din vurdering :)

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Skrevet kl. 19:53

Lige et tilægs spørgsmål.

Er der nogen herinde der ved hvordan jeg i wordpress kan gøre det sådan at linkene åbner i et nyt vindue?

Tilmeldt 3. Dec 08
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 20:44

Hej Lone

Ja, nu bliver jeg sku nødt til at gå imod de andre. Synes helt klart flash siden virker langt mere proffessionel, der er de nødvendige oplysninger og ikke alt muligt mærkelig og unødvendig tekst. Personigt mener jeg at en blog virker uprof da det ligner en forhastet beslutning. Din flash løsning giver et godt indtryk af din virksomhed og jeg følte mig som kunde mere velkommen. Og ja, jeg synes også at flash siden minder mere om et spil, men dette er da også kun et super plus, fordi det giver en bedere følelse end en simpel blog med noget tekst som indput.

Så fra min side af, bliv ved med flash siden.

- David

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 20:48

Jeg vil mene, at hver ting til sin tid.

Med det mener jeg, at blog siden ser ud som om den er mere informativ end flashen. (Uden at jeg har gået dybere igennem hverken flashen eller bloggen).

Så jeg tror du skal overveje hvad du egentlig vil med siden.

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Side 1 ud af 4 (35 indlæg)