Har for et stykke tid siden lavet et flash firmasite, men blev pludselig i tvivl om, hvorvidt det apellerede til min målgruppe, som er private kunder i Københavnsområdet der søger inspiration og hjælp til indretningen af deres hjem. Så jeg fik den idé at bygge videre på min indretningsblog og udvide den, så den samtidig fungerer som mit firmasite. Købte igår et program, hvor man kan lave sine egne wordpress skabeloner og er nu færdig med blog/hjemmesiden i store træk, men spørgsmålet er så hvad der virker mest seriøst og proffesionelt?
Så hvis i gad tage et kig på de 2 sider og komme med jeres bud på, hvilken jeg skal videreudvikle, ville jeg blive meget taknemmlig og glad. Flash siden: http://soederberg-indretning.dk/nyt4 Blog hjemmesiden: http://soederberg-webdesign.dk/boligindretning/ Fordelen ved sidste, er klart SEO og at den er super let at opdatere. Men kom med jeres vurdering, takker Hilsen Lone |
Hej Lone,
Jeg synes helt klart at flash hjemmesiden stinker. Lige i det sekund at den var loaded (som tog noget længere tid end html-siden), så lukkede jeg vinduet igen.
Flash siden appellerede overhovedet ikke til mig, snarere modsat. Det virkede lidt som en slags spil og ikke en seriøs hjemmeside for en virksomhed. Nu aner jeg jo ikke hvad der gemte sig bag de forskellige knapper, men det behøver jeg jo heller ikke at vide, idet jeg aldrig ville klikke på så meget som een eneste knap på den side.
Derimod så virker din blog rigtigt god. Den fik jeg lyst til at blive på. Jeg forestiller mig, at kvinder ville kunne bruge lang tid på den side. Der mangler dog nok lige noget call-to-action, sådan at du også får kunder på siden. Du fortæller om dit eget køkken og hvad du ønsker dig af fede ting, men du skal nok hellere fokusere på din virksomhed og hvordan du får besøgende konverteret til kunder.
Det er så ikke lige min stærke side, men jeg er sikker på at andre herinde kan hjælpe dig med at bringe din virksomhed frem i lyset, så du kan sælge nogle ydelser.
God vind!
Flemming