Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Blue Screen of Death

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Feb 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

På grund af BSD ønsker jeg at rydde op på registreringsdatabasen, jeg har fundet et program "regtool.com" ,er der nogen der kender programmet eller har andre gode ideer?

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 10:40

Hej nhj.dk

Det var et anderledes spg på et iværksættersite, men jeg skal da prøve at hjælpe dig alligevel.

Jeg bruger CCleaner, som du finder her: http://www.ccleaner.com . Det er gratis og rydder op på hele din pc, samt fixer problemer med registreringsdatabasen. Prøv det, da jeg har haft super meget glæde af det indtil nu og min laptop har aldrig kørt så godt, siden jeg installerede det. Prøv også at søge i software-sektionen på Computerworlds hjemmeside. Der er også mange nyttige programmer, som du kan bruge til alskens andre ting.

Med venlig hilsen

Flemming 

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 11:16
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ccleaner er helt klart et godt program, som jeg også kun kan anbefale. Men er det en hardwarefejl der ligger bag dit BSOD, vil ccleaner ikke være den store hjælp.

Mvh
Brian Jørgensen

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Fra Helsingør
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 20:14
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg vil foreslå du går mere systematisk til værks.

Hvem siger det er et program du ikke ønsker der laver dit BSoD, eller at det er et problem der har noget med software at gøre?

Så - find ud af, hvornår skærmen kommer. Er det når maskinen har kørt et bestemt antal minutter, er det når du starter noget med software op, er det når din maskine er belastet - eller noget helt tredje.

Prøv at skriv den fejl der kommer på BSoD ned på at papir, og google den. heap-adresser og andet godt er sjældent særlig brugbart, men errorcodes, eller applikations-navne kan måske få dig åp sporet.

Jeg ved godt det er et større detektiv-arbejde, men at tage et program, der kan finde "ubrugelige" entry's i din regDB, og lige rydde den hele fint op...det ville jeg personligt ikke turde - så hellere bruge tiden på selv at lede, eller tage den reinstallation af systemet, som måske er ved at være tiltrængt.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)