Vi er ved at rydde lidt op og ligger inde med nedenstående partier som det er muligt at købe asap. 2: 400 stk Freeman T Porter toppe/bluser. Mange modeller. Alle str. 3: 48 stk Nike sko. 4 kolli fra annulleret ordre, kunden er gået konkurs. Depositum er betalt og vi kan derfor give afslag i prisen. 4: 60 Carnet Jakkesæt. Str 48-56. Både jakke og bukser. Nålestribet. 4 forskellige farver. 5: Parfume parti. Ca 200 stk. Mærker som Hugo Boss, CK, Diesel, Cavalli. Tommy Hilfiger, Britney Spears, Chanel, Davidorff, Benetton mm. Den største størrelse indenfor hver model. Dvs 80-200 ml. |
Oprydningspartier til lave priser
|
Hej Er interesseret i dine 48 stk nike sko, så du må gerne sende mig flere detaljer på ctwebimport@gmail.com Hilsen Tom
|
Lagersalg - opkøb af restpartier samt afholdelse af lagersalg på Sjælland
Hej. Mvh Jonas |
Hej,
Jeg vil gerne have mere informationer om dine parfumer Med venlig hilsen Klaus haandbrygger@msn.com |
Jeg vil også gerne have noget information om parfumerne til steffen_a[snabela]stofanet.dk |
Hej Hvis i stadig har noget må du gerne sende info til line.dk@live.dk (Jeg er mest intresseret i CK) På forhånd tak. |
Den må du lige uddybe... Synes da ik der er nogen CK proukter...
|