Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi sælger dit produkt B2B GRATIS

Side 5 ud af 6 (55 indlæg)
Tilmeldt 8. Aug 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har et meget interessant produkt, som I kan sælge. Jeg importerer OSRAM autopærer og sælger dem via www.auto-supply.dk. Jeg har ikke selv tid til opsøgende salg, og vil derfor gerne indgå en aftale med jer.

Er det noget for jer?

Mvh

Joachim

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 13:32

Jeg er helt enig med ovenstående debatører, der mener at når man poster noget på en lørdag, så må man dæleme også stå til rådighed resten af weekenden.

Når man netop forsøger at sælge noget og ikke bare skal debattere, så skal man være sig meget bevidst om, hvornår man poster sådan et indlæg. Hvis man ved, at man er til fodbold og familiefest hele weekenden, så er det smart at vente med at poste til mandag morgen - idet man ellers fremstår uhyre useriøs, da man ikke svarer på henvendelser eller svarer med, at det må vente til efter weekenden.

Med venlig hilsen

Flemming

Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 13:38

Jeg vil blot understrege at vi pt. arbejder fuldtid som lønansatte, og at dette er et forsøg på at skabe en ny virksomhed.

Dertil er vi to, der skal snakke sammen om eventuelle kunder, derfor kan det være svært at nå på 14 timer.

Vi svare alle henvendelser, og har svaret alle der har sendt emails..

Jeg gider ikke debatere dette længere, og vil bede alle der vil samarbejde med os, kontakte os på:  made at 2you.dk
ALLE for et svar, vi undersøger produkterne og snakke med interesseret omkring deres produkt / måden at sælge på.

Tilmeldt 14. Mar 09
Skrevet kl. 13:41

JV:

Hej

Jeg har et meget interessant produkt, som I kan sælge. Jeg importerer OSRAM autopærer og sælger dem via www.auto-supply.dk. Jeg har ikke selv tid til opsøgende salg, og vil derfor gerne indgå en aftale med jer.

Er det noget for jer?

Mvh

Joachim

Hej Joachim,

Det lyder interessant, vil du sende os en email.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:19

WMT:

Jeg vil blot understrege at vi pt. arbejder fuldtid som lønansatte, og at dette er et forsøg på at skabe en ny virksomhed.

Dertil er vi to, der skal snakke sammen om eventuelle kunder, derfor kan det være svært at nå på 14 timer.

Jeg gider ikke debatere dette længere, og vil bede alle der vil samarbejde med os, kontakte os på:  made at 2you.dk
ALLE for et svar, vi undersøger produkterne og snakke med interesseret omkring deres produkt / måden at sælge på.

Det er fint I er to, men der kommer så også problemmerne efter min overbevisning, for skal i tage alle beslutninger i fællesskab, vil I hurtigt gå konkurs. Få lavet en strategi, hvem der tager hvilke beslutninger, hvem der har ansvaret for hvad. Så får i også mere ro til at gøre det jeres firma skal leve af. Mange firma'er er ikke så tålmodige som vi er her, og jeg taler her af bitter erfaring.

Dette er ment som en hjælp.

/Kenneth

Fra Valby
Tilmeldt 2. Jan 07
Indlæg ialt: 390
Fra  Workflow Skrevet kl. 19:51

Uha... En tråd der efter to dage har så mange indlæg... Det ser ud til at I kan få rigeligt at lave hvis I starter Smile

Jeg har et spændende produkt som er klar til at blive sendt ud over stepperne om en måneds tid. Provisionen er god! Fyr en PM hvis I er interesseret.

Vh Brian R

Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 274
Skrevet kl. 20:09

Hej

Virkelig sjov tråd - jeg kunne personligt ikke vriste mig fri, før jeg havde fået læst alle de sjove indlæg Big Smile

Et morsomt og klassisk eksempel på, hvad der går galt ved skriftlig kommunikation over e-mail og i debatforums :-)
Med dybfølt tak....!!!

Venlig hilsen
Hallo! Kommunikation

Bertil K. Sall

Tilmeldt 15. Mar 09
Skrevet kl. 09:31

I må også meget gerne kontake mig på 28379786.

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 10:33

WMT:

Et lille salgstrick. Når kunden brokker sig over ikke at være blevet kontaktet inden for hvad vedkommende anser for rimelig tid (hvad enten det er det eller ej), så svarer man ikke "du kan da ikke forvente at vi står på spring for dig hele tiden" (eller hvad det nu lige var). I stedet siger man pænt undskyld og kort forklarer hvad der var galt, så er der i 99% af tilfældende ikke de fjerneste problemer alligevel.

Der skal kun en pragmatiker til at undgå en konfilkt og efter min bedste overbevisning vil jeg da mene at en sælger skal være fantastisk meget pragmatiker Stick out tongue

Mvh Peder

Fra Børkop
Tilmeldt 17. Mar 09
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 13:10

Hej.

Det lyder interessant. Jeg har et par emner som jeg gerne vil prøve af på jeres udmærkede ideSmile

For nærmere info kontaktes jeg på 27 63 67 98 eller via mail jbh gruppen@gmail.com

Side 5 ud af 6 (55 indlæg)