Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Joomla partner søges

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 8. Jun 07
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg søger en ung person med stor kompetence inden for CMS systemet Joomla. Planen er at vi skal lave små hjemmesider for private/virksomheder. Jeg har selv arbejdet med Joomla i et stykke tid. Selv er jeg snart 20 så, hvis du er nogenlunde så gammel eller deromkring ville det være perfekt.

Send da en besked til mig og lad os snakke sammen.

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 20:01
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg leder også efter en partner, og dermed lyder din besked her interessant. Du kan læse lidt om mig på min hjemmeside, og evt. kontakte mig via kontaktformularen.
www.ComputerLab.dk

Mvh
Brian Jørgensen

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Skrevet kl. 18:28

Har du fundet din partner?

Mvh
Brian Jørgensen

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Tilmeldt 8. Jun 07
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 18:30

Hej Brian

Jeg har ikke fundet en partner endnu nej. Pt. arbejder jeg på to sider som snart er færdige, som jeg kan bruge som referencer for ellers har jeg ikke nogen. Hvor mange opgaver har du om måneden? Hvis vi skulle indgå et samarbejde, hvordan havde du så forestillet dig det?

Hilsen

Frederik

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Skrevet kl. 19:00

Hej Frederik

Det med opgaverne svinger meget. Nogle opgaver strækker sig over flere måneder, andre et par timer.

Et samarbejde kunne f.eks. bestå i, at du stod for salgs arbejdet, overlevering og afregning med kunden. Jeg kan stå for design og produktion.
Dette er bare et forslag.

Mvh
Brian Jørgensen

Fra Denpasar/Bali
Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 01:21

Hej Frede,

Tag et kig på vores hjemmeside, jeg er sikker på at vi godt kan hjælpe dig, vi har junior programmer paa din egen alder.

IndoSoft er et danskejet firma beliggende på Bali i Indonesien. Vi udfører mange forskellige opgaver for danske firmaer herunder IT-opgaver. Vi tilbyder højt uddannede programmører som underleverandør til din virksomhed.

Projekt og timebasis:

Kontakt os med din opgave og prisen vil blive udregnet efter hvor mange timer det anslås at projektet vil tage at gøre færdig.

Vores priser varierer afhængigt efter vores kunders behov og krav, men prisen for en programmør starter ved 90 kr. pr. time.

Med venlig hilsen

Lars

www.indosoft.dk    

Fra Hinnerup
Tilmeldt 30. Apr 08
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 20:59

Hej vi er eksperter i joomla. Vi kan lave designs fra bunden eller sætte skabeloner op, som tilpasses kundens ønsker.

Kontakt os for mere info. info@besthosting.dk

Med venlig hilsen

Besthosting.dk

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 21:34
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Prøv lige med at forholde dig til det han skriver, der ønskes en partner ikke et af dine sædvanlige "spam mig til tilbud"

Du er simpelthen usmagelig at du bare fiser derudaf uden respekt for hvad indlægsholderen beder om hjælp til

IndoSoft:

Tag et kig på vores hjemmeside, jeg er sikker på at vi godt kan hjælpe dig, vi har junior programmer paa din egen alder.

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 21:38
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Umiddelbart vil jeg ellers nok mene at hans indlæg er relevant. En del mere relevant end dig ihvertfald, og du er da vist også selv kendt for at spamme ubrugelige tilbud hvor de ikke er ønsket.

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 21:39

gweb:

Umiddelbart vil jeg ellers nok mene at hans indlæg er relevant.

Hvor ?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)