Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Input til www.fedepriser.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 1. Jan 07
Indlæg ialt: 204
Fra  https://webpakkeriet.dk/ Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg vil gerne have lidt hjælp fra jer til hjemmesiden www.fedepriser.dk , omsætningen er siden januar faldet med over 50%!:-( Vil i prøve at lave nogle testkøb og give mig respons på hvad der gennem købsfasen er irriterende for jer?

Bare skriv TEST i ordren så bliver den selvfølgelig annuleret promte.

Det vil være en stor hjælp hvis jeg kan få nogle ledetråde til hvordan jeg kan gøre det bedre.

Fra Odense
Tilmeldt 15. Jul 08
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 15:12

Nu vil jeg ikke sige at der er så meget med selv købsfunktionen, men selve udbuddet af varer er meget spredt over mange forskeligartede varegrupper. Og når jeg handler varer på nettet, vil jeg helst købe hos webshops der primært handler med 1-2 forskellige varegrupper. F.eks. noget elektronik, sportsudstyr, hobbyting synes jeg ikke hører sammen i  sammen webshop

Christian

Fodboldtræner: Fodbold øvelser til den daglige fodboldtræning

Fra Vejle
Tilmeldt 1. Jan 07
Fra  https://webpakkeriet.dk/ Skrevet kl. 16:02

Hej Christian

grunden til at jeg "mistænker" købsfunktionen for at være smådårlig er at jeg kan se at der er rigtig mange kunder der har varer i kurven som de "næsten" køber.

Jeg er ved at lægge poker, bordfodbold, airhockey og poolborde over i shoppen www.pokertil.dk og derefter fjerne det fra www.fedepriser.dk .

Derefter går jeg varerudvalget igennem og ser om der skal åbnes en ny shop.

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 16:06

Hej Kalle,

Er du sikker på det er i købsforløbet de falder fra? Altså er der lagt noget i kurven og igang med at bestille?

Hvis ikke, så få sat en "tunnel" op i Google Analytics.

Umiddelbart er der mange andre ting end selve forløbet jeg ville rette op på. Umiddelbart virker siden sjusket og ugennemarbejdet. Jeg kan se det er en DanDomain webshop - det kan gøres meget bedre.

Men nu spørger du bestillingsforløbet, der vil jeg påpege følgende ting:

• Få sat tydelig afsender i bunden af alle sider
  • Hvorfor have en slet alt knappen i kurven? Den kan højest tabe dig kunder, når folk klikker galt
  • Hvad skal du bruges folks telefon og password til? Drop disse ordre felter - gør det simpelt og lige til.
  • Dit betalingsvindue er ikke stylet - altså ikke dit logo på eller andet - kan virke utroværdigt.

Et par andre ting

• Hvorfor det favorit halløj? Det bruges ingen steder.
  • Du har nogle link i toppen som du også har i den top menu - lidt dobbelt konfekt

Men generelt et rode indtryk, hvor jeg som besøgende nok vil tænke - "hvis der er så rodet her, kan de så sende en pakke til mig?"

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Vejle
Tilmeldt 1. Jan 07
Fra  https://webpakkeriet.dk/ Skrevet kl. 16:19

Hej Kristian

Tak for svaret.

Varene kommer godtnok i kurven, men bliver desværre også lagt tilbage igen.

Jeg har dog fundet en fejl. Jeg havde sat fragtprisen til at komme frem i kurven. Den lagde så 5,5kr til fragten pr kg:-( Dette kom selvfølgelig ikke på den endelige ordre men det skal nok have skræmt nogle væk.

Lige nu er siden ved at blive designet helt om og jeg vil tage dine synspunkter med til designbureauet.Telefonnummeret er nødvendigt for at der kan modtages Pokerborde, Poolborde m.m da det kommer med fragtmand.

Hvad mener du med "favorit halløj"? Det er jeg ikke helt med på!

"Tydeligt afsender" mener du i bunden af alle menusider eller på betalingsdelen?

Og endnu engang tak fordi du vil give dig tiden til at vurdere siden.

Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:33

Hej Kalle,

Lige da jeg ramte din side tænker jeg :" det her er ikke seriøst!"

Jeg ved du mener det seriøst ellers ville du selvfølgelig ikke bruge tid på dette forum og derfor svarer jeg på dit indlæg.

Jeg mener dit topbanner med teenagerne samt resten af grafikken roder meget rundt. Kreditkortene er i toppen på siden hvor de hører til, men de sidder ikke indenfor side-strukturen, mcdonalds-fonden og  andet grafik hører ikke til i dit "logo/banner" men mere som en notits for din seriøsitet/generiøsitet! som du kan sætte andre steder på siden.

Desuden er forsiden mystisk opdelt.Varekataloget og produkterne er i hver sin verden på (for)siden.Jeg mener også at de varer du sælger er alt for usammenhængende. Dirt-bikes og slush-ice-maskiner er fedt, men jeg tror ikke at de har samme købere- måske jeg tager fejl?

Så mit forslag vil være at du starter med at lave et mere sammenhængende topbanner og generelt samler forside-designet. Navnet "fedepriser" signalerer altså heller ikke seriøsitet - men det  kan jo sagtens være det virker med dine produkter!?   I don´t kvow

Blot lidt feedback som du kan gøre med hvad du vil.

Mvh.

Coltrane

Fra Vejle
Tilmeldt 1. Jan 07
Fra  https://webpakkeriet.dk/ Skrevet kl. 10:07

Hej Coltrane

Vi er netop ved at opdatere designet på www.fedepriser.dk , der vil vi bruge dit input som inspiration.

Jeg har lagt alle Pokervarer, poolborde, bordfodbold, airhockey og Dart over på siden www.pokertil.dk for at se om det sælger bedre når det er på en side der kun forhandler sådanne produkter.

Vil du prøve at kigge på varermixet på den side?

Hvis det viser sig at jeg kan sælge mere når det er sat sådan op, vil jeg lave et par sider mere til eksempelvis ATV, el, løbehjul, pocketbikes og den slags.

Navnet www.fedepriser.dk har jeg fået mange positive tilbagemeldinger på, men det er som så meget andet nok en smagssag.

Tak for dine input som jeg er sikker på bliver brugbare.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)