Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ærlige svar eftersøges.........

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra melby
Tilmeldt 28. Feb 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogle kloge hoveder derude, der kan fortælle mig, om det er en god ide eller dårlig ide, at have indkøbskurv på min hjemmeside? Uanset hvor mange kort der bliver tilknyttet?

Køber kunderne dyre smykker på denne måde???

Eller skal jeg nøjes med bankoverførsel m.m.

de bedste hilsener

winnie

Fra Helsingør
Tilmeldt 26. Feb 08
Indlæg ialt: 620
Skrevet kl. 10:42

Hej Winnie

Kig lidt i E-pusher.

Jo, korter afstand der er til køb, jo bedre.

Hvis man først skal til, at bøvle med bankoverførsel eller kontanter.

Kan køber hurtig miste lysten.

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 10:51

Jeg mener bestemt, at du skal have en indkøbskurv og som minimum tage Dankort og Visa/Dankort. Giv kunden mulighed for at købe NU!

De fleste springer fra, hvis pengene skal overføres via bank. Dette også fordi at der juridisk set er problemer, hvis man får overført pengene til en forkert konto. Så kan banken ikke tilbageføre dem og hvis modtageren af pengene ikke frivilligt vil returnere dem, så skal man slæbe ham i retten - og hvem ønsker denne risiko? Jeg gør i hvert fald ikke.

Med dankort er jeg sikret en tilbageførsel af pengene, hvis jeg ikke modtager mine varer. Nemt og nogenlunde smertefrit, men det er ikke nemt hvis det er sket med bankoverførsel.

Med venlig hilsen

Flemming

Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:14

Hej Winnie,

Hvis det er en lille hoppy-hjemmeside med få produkter til salg du har, er det fint nok med betaling via bank.

Men ønsker du at komme "lidt ud over stepperne" skal du have en PBS aftale med min. dankort OG en indkøbskurv.

Mvh.

Coltrane

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)