Hvis du kan "nøjes" med folie bogstaver/motiv så vil jeg da meget gerne give dig et tilbud.
Skal nævnes at folie holder noget bedre en de streamers der er printet på gennemsigtigt folie ! Og resultatet er også pænere når de er monteret og lettere at montere pga. der ikke kommer så lette luftbobler ind bagved !
Du kan skrive til mig via mail : kenn-bo@jubii.dk for priser og oplysninger hvad som skal stå og hvilken font/motiv.
Hvis det er dit baner på hjemmesiden, så skal det laves med digital print, da der er mange farver i det. Jeg kan desvære ikke trykke det i CMYK, som er det en printer kører med. Lige så vil opløsningen være alt for grov. Og laves det med digital print, vil jeg anbefale at få det lamineret. Ellers holder det ikke.
Ellers find et serigrafisk firma som arbejder med UV farver.
Lasse og Thomas; Hvis det har interesse, så giver jeg da også gerne nogle priser.
Kan jeg så ikke lokke Jer til at sende mig en email til jesper snabelA mediamouse.dk med hvad det er som der skal på streamerne? Prisen er nemlig afhængig af graden af detaljer og antallet af farver. Så er det også lettere for mig at vurdere om hvilken metode som vil være bedst set i forhold til holdbarhed og pris.
I MediaMouse laver vi streamere på flere forskellige måder:
- Kontourskåren gennemfarvet folie. Bedst til tekster, logoer og lignende som er i få solide farver.
- Direkte solvent print. Den måde som vi oftest laver streamere på. Vi kan lave trykket i fuld 4-farve (CMYK) og derved lave billeder m.m.
- Kombi. Det er den metoder som jeg personligt syntes er mest interessant, i og med at vi her kombinerer begge ovenstående teknikker. Det vil sige at vi kan lave kontourskårne tekster og logoer med tryk i fuld farve.