Har lige startet firma som indretningskonsulent. Hej Anne ! Tillykke med dit nye firma :-) Når du nu skal til at have en ny hjemmeside, vil jeg da anbefale, at du lige kigger en ekstra gang på LøweSite CMS. Det sparer dig for en masse tid, bøvl og ærgelser. Så du kan bruge al din tid effektivt på dine kunder og din virksomhed iøvrigt. Løsningsforslag 1 Løsningsforslag 2 (Anbefalet) Som du kan se, har jeg anbefalet løsningsforslag 2. Dette er simpelthen fordi, at SEO modulet gør det nemt for dine kunder at finde dig i søgemaskinerne og det vil give dig flere kunder. Mange gange er det en rigtig god ting, at høre en sag fra flere sider. Du er derfor mere end hjertelig velkommen til at kontakte en eller flere af mine kunder, for at høre deres oplevelse dels af LøweSite CMS systemet og dels af den support og service, vi yder. |
Dato: 7/9/2006 3:22:08 PM Forfatter: RasmusJeg laver ikke hjemmesider, men jeg vil dog give et link til en person, som laver utrolig gode løsninger og som er meget banebrydende....
Jeg kan også anbefale Bangsoe.com. Hvis du vil have et unikt og lækkert grafisk udtryk på dit website, som er i tråd med dit firmas virke som inretningskonsulent, så er det et rigtig godt bud!
mvh Carsten