Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger job som sælger..

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Mar 09
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Amino'er

Jeg søger nu job som sælger stoppede som mobil sælger hos sonofon og nu vil jeg gerne prøve noget nyt hvis i har nogle forslag eller et job så smid en kommentar..

Mvh

Mike

Fra Fårvang
Tilmeldt 30. Jun 08
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 14:44

Hej Mike

Jeg leder efter en sælger som har lyst til at sælge webløsninger/cms systemer, det er måske ikke lige din boldgade, men man kan da altid lære noget nyt :).

Det er desværre ikke noget fast arbejde da det vil være 100% provisions baseret(i hvert fald i starten), men kan siger der er som minimum 1000 kr at tjene per solgt produkt, skulle jeg have vakt lidt interesse kan du skrive til mig på daniel@dytt.dk og vi kan tage en snak om produktet/prisen/provisionen og om det er noget du har lyst til.

Det er et rigtigt godt basis produkt som har store muligheder, både i sig selv og med special tilpassede funktioner.

Mvh
Daniel

Tilmeldt 13. Mar 09
Skrevet kl. 22:49

Hej igen Amino'er

Hvis der er andre som søger en sælger så smid lige en kommentar :)

mvh

Mike

Fra Odense
Tilmeldt 18. Oct 08
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 22:57

Hej Mike

Vi søger sælger til nyt spændende produkt til børn. Skriv til holmstrup25@gmail.com for mere info.

Mvh

Tilmeldt 26. Nov 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 23:00

Hejsa :)

Jeg vil da gerne lidt mere om dig som person.

Jeg har nogle IT-relaterede produkter hvor jeg har brug for en kommisionsbaseret sælger.Det kræver du er lidt IT-kyndig. Mulighed for procenter hver måned! ;)

Skriv :)

tarraq@gmail.com

Tilmeldt 13. Mar 09
Skrevet kl. 23:10

Dejligt der er så mange som skriver men kan altid bruge flere som skriver :)

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 06
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 14:02

Hej Mike,

jeg vil også gerne høre lidt om hvad du er for en, hvad din erfaring er, hvordan du bedst sælger og hvilke områder/produkter du kan se dig selv sælge i den nærmeste fremtid.

Du kan sende en mail til allan@ctrl-x.dk med nærmere info og så kan vi tage den derfra.

Hilsen
Allan Schmidt

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)