Hej Jeg skal til at lancere en ny afd. af Dyrebilen, som kommer til at køre som et selvstændigt projekt rettet mod kattejere. Det bliver en ordning i luksusklassen, - og det skal være temaet. Jeg får brug for hjælp til at læse korrektur/ omformulere tekst på hjemmesiden (ca. hvad der svarer til 2-3 A4 sider) og det skal være korrekt dansk og tegnsætning. Mine nye kunder er bedre uddannet end mig, så selv om jeg godt kan skrive, - så søger jeg nogen der skriver perfekt ;-) Herudover skal jeg bruge tekst til en 3-fløjet brochure (4 spalter) der beskriver firmaet ud fra den tekst der er på hjemmesiden. Jeg skal også bruge nogle pressemeddelser, her tænker jeg at der skal være en type til lokalavisen hvor firmaet er hjemmehørende, og en anden type til de landsdækkende aviser. Det ved du nok bedre, men det er også kun for at give en ide om omfanget af opgaven. Firmaet starter i København, men udvider efter behov i resten af landet. Det skal være den samme person der laver al teksten fordi at jeg gerne vil have at der er en rød tråd gennem måden firmaet formulerer sig på. Når jeg skriver her på Amino, så er det fordi mange små firmaer er nødt til at kunne lidt af hvert, og ideelt set ville det være rart med en person der kunne forestå hele processen - inkl. udsendelse til pressen og trykning af brochuren. Er det ikke muligt, - så deler vi det bare op. Har du lyst, og en idé om hvad det ville koste hos dig så skriv til mig på info()dyrebilen.dk eller her. Jeg forventer at arbejdet skal udføres medio April - til lancering primo Maj. Jeg har lavet det som et spørgsmålsindlæg fordi jeg så godkender et svar når jeg har fundet den rette. Yderligere spørgsmål kan stilles her, så kan andre læse med. Det er ikke en - hvem kan gøre det billigst - men hvem kan gøre det bedst - forespørgsel. Derfor vil jeg nu alligevel gerne have et overslag over hvad det kommer til at koste mig /Michael |
Dyrebilen.dk:Det er ikke en - hvem kan gøre det billigst - men hvem kan gøre det bedst - forespørgsel.
Svaret er simpelt: Kjers Kommunikation.
I tvivl: Spørg mine andre kunder - f.eks. Bjarne på www.plantetorvet.dk.
mvh Hans