Investor søges. Jeg har drevet min egen webshop, importeret egne produkter fra østen, samt haft mange leverandører indenfor møbelbranchen. Med min egen kendskab til møbelbranchen, med diverse leverandører, som diverse møbelbutikker benytter, kan jeg fra de leverandører de benytter, tilbyde de danske møbelbutikker en væsentlig bedre pris for selvsamme produkter. Jeg vil gerne starte med direkte B2B salg til møbelbranchen, og salget vil være stort. Jeg har kendskab til diverse leverandører prispolitik og kan overmatche deres priser med egen import. Desværre er min situation, at jeg lige er blevet skilt, fraflyttet hus, samt fået halvveret al værdi. Banker vil ikke udstøde kredit eller lån til personer uden dækning....dette var intet problem, da jeg havde hus, men en skilsmisse skal åbenbart ødelægge ens fremtid......ihvertfald finansielt. Er der nogen der har gode råd til en evct. finansiering model, så jeg kan komme videre med mine projekter? Ser frem til gode råd og evt. intereserede investorer. |
Er her ikke nogen med gode ideér, eller interesserede investorer, som jeg kan fremlægge min sag for?
En investor, vil have deres indskud tilbage, allerede efter første container, plus naturligvis aftalt kompensation.