Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min søster = iværksætter

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Nå men tilbage til det indledende spørgsmål (uden at tage stilling til nogen af de kontroverser der er i det ovenstående overhovedetBig Smile)

Har i kigget på en markedsføringsøkonomuddannelse? Den er ikke særlig svær, man kommer omkring en hel del økonomi (erhverv og samfund), erhvervsjura for begyndere, organisation og ledelse, salg, markedsføring og en del andet. Det er sådan lidt en mellemleder-blæksprutteuddannelse og det lyder lidt til at være det som i er på udkig efter. Den tager "kun" 2 år.

Mvh Peder

Fra Eden
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 667
Skrevet kl. 10:56

Markedsføringsøkonom kræver en studentereksamen, hvilket hun formentlig ikke har da hun har gået på social- og sundhedshjælper uddannelsen. 

Tilmeldt 31. May 06
Skrevet kl. 11:03

Det tror jeg da ikke den gør. Den gjorde det i hvert fald ikke da jeg tog den Big Smile

Mvh Peder

Fra Eden
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 667
Skrevet kl. 11:08

Peder TakeTwo.dk:
Det tror jeg da ikke den gør. Den gjorde det i hvert fald ikke da jeg tog den Big Smile

Nå men så se lige her Peder.

Nu siger du så at det er noget helt andet i Århus, men det ikke. :-)

Markedsføringsøkonom er en kortere videregående uddannelse (KVU) men der har været en række uddannelser med lignende navne som jeg ikke lige kan huske.

Tilmeldt 31. May 06
Skrevet kl. 11:09

Hmmm... Ved en nærmere undersøgelse kan jeg vist konkludere at optagelseskravene er blevet ændret siden min tid, de nye kan ses her

Mvh Peder

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)