Hej
Jeg har nu efter 10 år taget springet, og har langt om længe gjordt min bi-beskæftigelse til mit firma, ret skræmmende.
Jeg startet for 10 år siden med at lave regnskaber og bogføring, og skæbnen ville at det revsionsfirma jeg var i ville ikke have en kunde som de anså som en lille bitte kunde.
Helt fortvivlet kom han til mig og sagde hjæææææææææææææælp, hvad skal jeg gøre, jeg tog kampen op med det pågældene revisionsfirma, men der var ikke noget at gøre. I protest fik jeg et se-nr. og begyndte at hjælpe den slags kunder.
Ja det var sådan det hele startet, nogen af dem er så stor idag at de har flere
bogholder ansat :-) og andre har jeg stadige som kunde.
Men hvordan kommer jeg ud og finder flere kunder, er der nogen iværksætter som kan bruge sådan en som mig?
Er der nogle iværksætter
messer her i jylland, som jeg kan deltage i og gør opmærksom på mig selv på den måde?
Jeg ved at der er
marked for sådan nogen som mig, det er bare hvordan man finder kunderne, i må meget gerne komme med gode råd, eller jeres bogføring til mig :-)
Jeg har samarbejde med flere
revisor i flere niveauer, så vi kan tilbyde det hele samlet.
De første 20 aminokunder få 20 % på listeprisen, og hvis der er nogen, som skaffer flere kunder få de 500,- i
rabat eller kontakter
pr. kunde jeg få.
Tak på forhånd.
Mange sommer hislner
Jennifer
Få tid til det sjove, lad os klare papirbunkerne tjek www.basic-regnskab.dk eller ring på 22127162.
Mange hilsner
Jennifer Jensen