Hej Jeg har nu efter 10 år taget springet, og har langt om længe gjordt min bi-beskæftigelse til mit firma, ret skræmmende. Jeg startet for 10 år siden med at lave regnskaber og bogføring, og skæbnen ville at det revsionsfirma jeg var i ville ikke have en kunde som de anså som en lille bitte kunde. Helt fortvivlet kom han til mig og sagde hjæææææææææææææælp, hvad skal jeg gøre, jeg tog kampen op med det pågældene revisionsfirma, men der var ikke noget at gøre. I protest fik jeg et se-nr. og begyndte at hjælpe den slags kunder. Ja det var sådan det hele startet, nogen af dem er så stor idag at de har flere bogholder ansat :-) og andre har jeg stadige som kunde. Men hvordan kommer jeg ud og finder flere kunder, er der nogen iværksætter som kan bruge sådan en som mig? Er der nogle iværksætter messer her i jylland, som jeg kan deltage i og gør opmærksom på mig selv på den måde? Jeg ved at der er marked for sådan nogen som mig, det er bare hvordan man finder kunderne, i må meget gerne komme med gode råd, eller jeres bogføring til mig :-) Har i mulighed for at gå ind på www.basic-regnskab.dk og kigge, må i også godt det. Tak på forhånd. Mange sommer hislner Jennifer |
Jeg har taget springet og har mit eget bogholderi nu!
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
- 1
vh Brian Friis Knudsen Senia Systems ApS Birk Centerpark 40 7400 Herning |
er ret ny i det her iværksætteri - men hvad koster sådan noget bogholderi-værk? Hvis man bruger et ordentlig økonomistyringsprogram, hvor meget skal man så have hjælp til? Tillykke med springet ![]() |
Kære Brian Det handler heldigvis ikke om økonomiprogram, men at bogfør, afstmme, få lagt de rigtig momskoder, og at få momsen aftemt. Jeg skal tjekke, at alt er bogført korrekt og det tager mig næsten lige så lang tid, som selv at gøre det, det kommer selvfølig også an på hvor stor du er? Der hvor der er noget sparet er hvis du selv håndtagere lønnen, og evt. et vare lager, hvis du altså har sådan et? ellers er prisforskellen meget lille. Er du et Aps eller lign. er krævende større, er du selvstændige erhvervsdrivende med cvr. nr. er krævnde knap så stor. Hos mig køber du jo ikke bare en ydelse, men at jeg følger med i din virksomhed, og forsøger at få dig til at udvikle, der er ikke noget bedre end, at se kunderne vokse ![]() Du er mere end velkommen til at ringe til mig på 22127162, jeg skal nok give dig en god pris. |
Hej Brian Jeg har været inde på din hjemmeside, hvad er det du laver? Jeg kunne ikke helt tyde din hjemmeside ![]() |
Vi laver hjemmesider, med CMS (Content Mnagement System) bagved. - vi arbejder stadig på indhold og struktur - og har rodet lidt med det i dag. Men budskabet skulle da gerne være klart. Hvad var det du ikke forstod ?? Jeg er netop startet op som enkeltmandsvirksomhed, men på sigt regner jeg med at det skal blive til et Aps. Der er mange ting man skal have styr på synes jeg - Jeg regner med at jeg skal bruge Saldi til at holde styr på økonomien - og i den anledning var jeg nysgerrig efter at høre lidt omkring regnskab - hvor meget man selv ville kunne klare(om det var nødvendigt at købe sig til hjælp). |
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)