Søger økonomi og samarbejde til Internet styring af et færdig udviklet software/produkt til fjernbetjening og overvågning af eks. et vandværk via internettet. Mvh Jimmy
Det jeg har er et færdig projekt udviklet til et vandværk eller ventilationsanlæg op til 6 pumper/motorer med et farve Touch panel, hvor du har brug for at kunne hastighedsregulere motorer i kaskade efter behov. Du kan via en web browser fjernbetjene (eks. ved tryk på PC skærm med musen og internet adgang), overvåge, udskrive driftsparametre, analoge som digitale etc., det betyder også, at der spares udgifter til software og udstyr til SRO anlæg.
Jeg har stor erfaring indenfor styringsteknik og industriel processteknik og kunne derfor være meget interesseret i at høre meget mere.
Jeg arbejder desuden, på nuværende tidspunkt, proffesionelt, i min egen virksomhed, med produkter hvor jeg kunne forestille mig at en lign. styring kunne være super spændende at tilbyde kunderne.
Hej Jimmy. Du har helt sikkert en god mand i Lars, men må også melde mig på banen i dette spændende projekt.
Vi har stor erfaring af eksternstyring af hardware samt mobile løsninger. Så hvis du kan tænke stort kan vi lave det lige så stort. Vi går ligeledes ind og hjælper med projektledelse og projektplanlægning. Kort sagt erfaring det ønskede fra ende til anden.
hvis du har behov for at tage en kop kaffe med os må du endelig give mig et kald på 6045 1334 så finder vi ud af noget