Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fjernbetjening af automatik via internettet

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Holbæk
Tilmeldt 21. Oct 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Søger økonomi og samarbejde til Internet styring af et færdig udviklet software/produkt til fjernbetjening og overvågning af eks. et vandværk via internettet. Mvh Jimmy 

Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Indlæg ialt: 912
Skrevet kl. 19:28

Hej Jimmy,

Det lyder umiddelbart rimeligt interessant.

Jeg er dog lidt i tvivl om hvad det er du lige præcis søger og hvad det er at du selv har?

mvh

Lars H.

Fra Holbæk
Tilmeldt 21. Oct 08
Skrevet kl. 19:56

Hej Lars

Tak for din respons.

Det jeg har er et færdig projekt udviklet til et vandværk eller ventilationsanlæg op til 6 pumper/motorer med et farve Touch panel, hvor du har brug for at kunne hastighedsregulere motorer i kaskade efter behov. Du kan via en web browser fjernbetjene (eks. ved tryk på PC skærm med musen og internet adgang), overvåge, udskrive driftsparametre, analoge som digitale  etc., det betyder også, at der spares udgifter til software og udstyr til SRO anlæg. 

Mvh

Jimmy

Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Skrevet kl. 21:09

Hej Steen,

Super spændende.

Hvad kræver det af udstyr ude i anlægget?

Jeg har stor erfaring indenfor styringsteknik og industriel processteknik og kunne derfor være meget interesseret i at høre meget mere.

Jeg arbejder desuden, på nuværende tidspunkt, proffesionelt, i min egen virksomhed, med produkter hvor jeg kunne forestille mig at en lign. styring kunne være super spændende at tilbyde kunderne.

Du er velkommen til at skrive en PM

Mvh

Lars H.

Fra Aarhus
Tilmeldt 10. May 06
Indlæg ialt: 687
Fra  BreakBuddy Skrevet kl. 21:13

Hej Jimmy. Du har helt sikkert en god mand i Lars, men må også melde mig på banen i dette spændende projekt.

Vi har stor erfaring af eksternstyring af hardware samt mobile løsninger.  Så hvis du kan tænke stort kan vi lave det lige så stort. Vi går ligeledes ind og hjælper med projektledelse og projektplanlægning. Kort sagt erfaring det ønskede fra ende til anden.

hvis du har behov for at tage en kop kaffe med os må du endelig give mig et kald på 6045 1334 så finder vi ud af noget

Mvh Jens lund

Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Skrevet kl. 21:42

Hej Jimmy,

Jeg beklager at det gik lidt for hurtigt i mit forrige indlæg.

Fik kaldt dig for Steen Embarrassed

Smile

Mvh

Lars H.

Fra Holbæk
Tilmeldt 21. Oct 08
Skrevet kl. 06:14

Hej Jens

Tak for dit svar og interesse.

Jeg vil meget gerne ringe til dig senere idag.

Mit mob nr. 24231609

Mvh Jimmy

Fra Holbæk
Tilmeldt 21. Oct 08
Skrevet kl. 07:20

Hej Lars

Gør ikke spor du kom til at kalde mig Steen, det er jo næsten mit efternavnSmile.

Har sendt en PM til dig. Du er også velkommen til at kontakte mig på min mob 24231609.

Mvh Jimmy

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)