Så er vi lige ved at være klar til at gå rigtig online, og vil i den forbindelse gerne lige have rettet de sidste småting til..Sig til hvis der er noget der springer jer i øjnene : )
Pænt helhedsindtryk, jeg ved ikke lige, hvad jeg synes om billedet i øverste højre hjørne – om ikke det var bedre med bare et billede. Lige nu ser det lidt pixeleret og forkert ud, synes jeg.
Der er stavefejl på forsiden
Og flere steder i teksterne
Derudover kunne jeg godt tænke mig en nemmere måde at finde ind til boldene på, når I nu ikke sælger så meget andet. Måske et link fra billedet på forsiden. Der er slet ingen grund til, at det er noget, folk skal lede efter.
Jeg synes også det er en flot side. Der er bare en lille detalje ved dine priser, der skal ikke være ,- efter prisen, det bruger man kun hvis der ikke er decimaler.
Flot side, men jeg savner noget om sikkerhed når jeg handler. Du kan tage udgangspunkt i følgende tekst og skifte navnet og de ting der ikke passer ud med dine egne oplysninger:
Sikkerhed
Sikkerhed ved betaling:
Dot Shop bruger SSL (Secure Socket Layer), som er en sikker, krypteret metode til elektronisk betaling. Det betyder, at uvedkommende ikke kan aflæse dit kortnummer eller andre informationer du har indtastet under transaktionen med PBS (Pengeinstitutternes Betalings Service).
Dot Shop får ikke oplysninger om dit kortnummer eller kontonummer, beløbet hæves fra din konto udelukkende på baggrund af et transaktionsnummer.
Persondatapolitik:
Ingen personlige oplysninger, der indtastes og registreres på Dot Shop, bliver på noget tidspunkt overdraget, solgt eller gjort tilgængelige for tredjepart. Alle informationer opbevares på betryggende vis, og er kun tilgængelige for få betroede medarbejdere hos Dot Shop.
Flueknepperiet: Det ser ud som nogen af kreditkortlogoerne ( de nederste) er cuttet af pga. pladsmangel.. Måske er ideen om at flytte produkterne lige op i synet på kunderne, når de kommer ind, slet ikke en dårlig idé.. Lige nu skal jeg klikke på produkter -> bolde -> produktet Oh no... når man går ind og siger køb et produkt, og så gå til kassen.. der skal I virkelig forbedre siden! Der står bare et tal i mit højre øverste hjørne med store bogstaver, som er prisen hehe.. Side 2 er lige så styg :) Leveringsform: Kan I ikke bare skrive et post Danmark Maxi brev - uden garanti i stedet for det andet fjol der står der :)
Forsiden: 'Boldene bliver hentet fra de engelske og amerikanske golfbaner' : Går I med hjelm på derude, eller tager i bare chancen ;-)...?