Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på ny hjemmeside : )

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allesammen

Så er vi lige ved at være klar til at gå rigtig online, og vil i den forbindelse gerne lige have rettet de sidste småting til..Sig til hvis der er noget der springer jer i øjnene  :  )

www.ReplayGolf.dk

Med Venlig Hilsen

Jesper Ekmann

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:27

Pænt helhedsindtryk, jeg ved ikke lige, hvad jeg synes om billedet i øverste højre hjørne – om ikke det var bedre med bare et billede. Lige nu ser det lidt pixeleret og forkert ud, synes jeg.

• Der er stavefejl på forsiden
  • Og flere steder i teksterne

Derudover kunne jeg godt tænke mig en nemmere måde at finde ind til boldene på, når I nu ikke sælger så meget andet. Måske et link fra billedet på forsiden. Der er slet ingen grund til, at det er noget, folk skal lede efter.

Held og lykke med shoppen.

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Jun 08
Skrevet kl. 06:10

Tak for svaret!

Vi prøver lige at se lidt på det, men hvor på forsiden siger du at stavefejlen er..kan simpelthen ikke finde den :  )

Med Venlig Hilsen

Jesper

Fra Jægerspris
Tilmeldt 28. Dec 06
Indlæg ialt: 513
Fra  Andando ApS Skrevet kl. 06:38

flot side, tillykke med den :-)

stavefejl: billigeste = billigste

Blankensteiner-slægten ... en "støvet" hobby :-)

Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 08:22

Jeg synes også det er en flot side. Der er bare en lille detalje ved dine priser, der skal ikke være  ,-  efter prisen, det bruger man kun hvis der ikke er decimaler.

M.v.h.

Pepino

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 08:29

Flot side, men jeg savner noget om sikkerhed når jeg handler. Du kan tage udgangspunkt i følgende tekst og skifte navnet og de ting der ikke passer ud med dine egne oplysninger:

Sikkerhed     

Sikkerhed ved betaling:

Dot Shop bruger SSL (Secure Socket Layer), som er en sikker, krypteret metode til elektronisk betaling. Det betyder, at uvedkommende ikke kan aflæse dit kortnummer eller andre informationer du har indtastet under transaktionen med PBS (Pengeinstitutternes Betalings Service).

Dot Shop får ikke oplysninger om dit kortnummer eller kontonummer, beløbet hæves fra din konto udelukkende på baggrund af et transaktionsnummer.

Persondatapolitik:

Ingen personlige oplysninger, der indtastes og registreres på Dot Shop, bliver på noget tidspunkt overdraget, solgt eller gjort tilgængelige for tredjepart. Alle informationer opbevares på betryggende vis, og er kun tilgængelige for få betroede medarbejdere hos Dot Shop.

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Jun 08
Skrevet kl. 12:39

Nå ja..hvor pinligt at vi ikke havde spottet den stavefejl noget tidligere!

Og tak for alle de andre inputs også..vi ser lige på det  :  )

Ellers noget folk har lagt mærke til?

Med Venlig Hilsen

Jesper

Fra København K
Tilmeldt 30. Jul 08
Indlæg ialt: 498
Fra  Tame Skrevet kl. 12:53

Pæn side!

Flueknepperiet:
Det ser ud som nogen af kreditkortlogoerne ( de nederste) er cuttet af pga. pladsmangel..
Måske er ideen om at flytte produkterne lige op i synet på kunderne, når de kommer ind, slet ikke en dårlig idé..
Lige nu skal jeg klikke på produkter -> bolde -> produktet
Oh no... når man går ind og siger køb et produkt, og så gå til kassen.. der skal I virkelig forbedre siden!
Der står bare et tal i mit højre øverste hjørne med store bogstaver, som er prisen hehe.. Side 2 er lige så styg :)
Leveringsform: Kan I ikke bare skrive et post Danmark Maxi brev - uden garanti i stedet for det andet fjol der står der :)

Forsiden: 'Boldene bliver hentet fra de engelske og amerikanske golfbaner' : Går I med hjelm på derude, eller tager i bare chancen ;-)...?

Good luck :)

Mvh Christian

Planday - Nem og mobil vagtplanlægning

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Jun 08
Skrevet kl. 13:49

Du har nogle gode pointer  :  )  Vi prøver lige at se lidt nærmere på dét!

Dejligt med al den gode feedback!..det hjælper virkelig!

Med Venlig Hilsen

Jesper

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)