Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min hjemmeside - feedback

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Holbæk
Tilmeldt 6. Nov 08
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hi,

Jeg har startede min firma for ikke så lang tid siden. Hjemmesiden har vi selv lavede. Kan I være søde og komme med jeres mening

www.get-refund.com

På forhånd tak

Hristina/Get-refund.com

 

Tilmeldt 26. Nov 08
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Det første jeg tænker på når jeg kigger på siden, er at det får mine tanker hen i omkring en tøse siden for 10-12 årige piger. (Alt det lyserøde). Og dette gør at jeg ikke rigtigt kan tage siden så seriøst... Sorry :)

Selve ideen er skam fin, men det lyserøde er alt for ødelæggende og passer slet ikke til det "seriøse" emne som lufthavnsskatter.

 

Tilmeldt 20. Dec 08
Indlæg ialt: 249
Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hristina

Jeg synes også at farverne er lidt "forkerte" til en side som jeres. I burde nok prøve at lave noget der ser mere eksklusivt ud og/eller gå efter en web2.0-stil.

Iøvrigt interessant at man kan få skatterne tilbage for en flybillet. Det vidste jeg ikke Smile

Fra Ballerup
Tilmeldt 9. Mar 09
Indlæg ialt: 133
Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Er også enig med de 2 foregående... men ellers en fin hjemmeside, ikke noget nyt, men let at finde rundt på :)

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 00:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville starte med at få fjernet siden i starten hvor man skal klikke på flaget for at vælge sprog. At have denne side gør at i mister nogle af jeres besøgende. Vi er meget hurtige til at klikke tilbage hvis vi ikke finder det vi søger lige med det samme - og det gør man ikke når det første man ser på siden er to flag.

Rent teknisk ville det være en rigtig god ide at få lagt CSS og javascript ud i eksterne filer således at søgemaskinerne få mere fokus på det vigtigste - indholdet (teksten) på siderne. Side titlerne (title tag) kunne også trænge til at blive optimeret og samtidig ville noget mere tekst på siderne indeholdende de primære nøgleord også være et plus.

Siden er ganske nem at finde rundt i, dette er et stort plus.

Det var hvad jeg lige hurtigt kunne komme på. Smile

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Fra Holbæk
Tilmeldt 6. Nov 08
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 08:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hi alle,

Tak for svarene. Vi skal bestemt lave om på farverne...:-).

 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)