Hej. Vi skal sandsynligvis have lavet en overgang fra en enmandsvirksomhed til et ApS. Til det skal vi have en revisor til at hjælpe med alt det papirarbejde der er i den forbindelse, samt have lavet en vurdering af hvad virksomheden pt. er værd, da det har betydning for hvor stor en ejerdel den nye medejer evt. skal have i firmaet. Der vil når alt det papir/vurderingsarbejde er lavet også blive brug for en revisor til de opgaver der er lovpligtige i den forbindelse. Kassekladde, fakturering osv. laver vi selv, dog vil vi gerne lige have revisor til at tjekke igennem at det hele foregår korrekt. Nogen interesserede? |
Hej Torben.
Vi er nu på vores 3. revisor på 6 år og kan kun understrege at det er rigtig vigtigt at man finder en der er kompetent og ikke overdreven, fanatisk paragrafrytter.
Vi bruger pt. et mindre firma der hedder Gunni Pedersen. Vores revisor derude er på barsel pt., men de øvrige er også rigtig søde til at hjælpe og de er meget fair med deres priser. (http://www.gunnipedersen.dk/)
Uanset hvad du gør, ville jeg dog holde mig langt væk fra KPMG hvis jeg var dig... har dårlige - og temmelig dyre - erfaringer med dem.
Pøj pøj med det og snarlig tillykke med ApS'et.
Pouline