Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Revisor søges!!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Mar 09
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Vi skal sandsynligvis have lavet en overgang fra en enmandsvirksomhed til et ApS.

Til det skal vi have en revisor til at hjælpe med alt det papirarbejde der er i den forbindelse, samt have lavet en vurdering af hvad virksomheden pt. er værd, da det har betydning for hvor stor en ejerdel den nye medejer evt. skal have i firmaet.

Der vil når alt det papir/vurderingsarbejde er lavet også blive brug for en revisor til de opgaver der er lovpligtige i den forbindelse.

Kassekladde, fakturering osv. laver vi selv, dog vil vi gerne lige have revisor til at tjekke igennem at det hele foregår korrekt.

Nogen interesserede?

Fra KBH
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 241
Fra  CityCallCenter ApS Skrevet kl. 16:13

Hej Torben.

Vi er nu på vores 3. revisor på 6 år og kan kun understrege at det er rigtig vigtigt at man finder en der er kompetent og ikke overdreven, fanatisk paragrafrytter. Smile

Vi bruger pt. et mindre firma der hedder Gunni Pedersen. Vores revisor derude er på barsel pt., men de øvrige er også rigtig søde til at hjælpe og de er meget fair med deres priser. (http://www.gunnipedersen.dk/)

Uanset hvad du gør, ville jeg dog holde mig langt væk fra KPMG hvis jeg var dig... har dårlige - og temmelig dyre - erfaringer med dem.

Pøj pøj med det og snarlig tillykke med ApS'et. Smile
Pouline

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:35
Tilmeldt 23. Mar 08
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 18:11

Hej Torben,

Du anfører ikke hvor i landet du holder til ?

Vi er et RevisorMæglerfirma som kan tilbyde vores assistance ud fra princippet no cure no pay.

du kan ligeldes gå inden om vores web-site.: www.revisormaeglerne.dk

Det der er vigtigt i din situation er at finde et revisionsfirma, som kan analysere dine behov, revisionsfirmaets størrelse samt at kemien mellem Jer er i orden m.v., 

Der er flere aspekter i din virksomheds eventuelle omdannelse til selskab, såsom om det skal & kan gøres skattefrit, idet der er flere faldgrupper undervejs.

Gi´lyd fra dig og vi er parate!

Med venlig hilsen

Jens G. Reinbach

RevisorMæglerne ApS

Tilmeldt 23. Feb 07
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 11:55

Du skal kontakte Jimmi Olsen fra Revifront.dk

Så er du i rigtig gode hænder.

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 12:16

skovkjer:

Du skal kontakte Jimmi Olsen fra Revifront.dk

Så er du i rigtig gode hænder.

Helt enig, Jimmy er verdens flinkeste, dygtigste og mest reelle revisor.

Når du vælger revisor, uanset hvem du ender med, så husk at checke at de rent faktisk er revisor som er enten registreret eller statsautoriseret.
Bogholdere må desværre gerne kalde sig revisor, uden egentlig at være det. Noget som typisk blot betyder at de tager mere for deres bogholderydelser, ikke står til ansvar overfor revisorankenævnet og alligevel selv skal ud og have en registreret revisor til at underskrive deres arbejde.

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:09

Nicolai Lønne:
Noget som typisk blot betyder at de tager mere for deres bogholderydelser

Jeg mindes, at Anette Sand i sommer i blogindlæg skrev nogenlunde således: Der er forskel på bogholdere og revisorer. Det vil sige, de dygtigeste bogholdere er bedre end de dårligste revisor til alt.

Pointen er hver gang at gøre op mig selv om det er en bogholder eller en revisor man har brug. Der er forskel på arbejdet som de to grupper udfører. Ofte efterlyses en revisor på Amino men opgaven kan ofte klares af en bogholder.

Henrik

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 14:37

Jeg vil da også gerne anbefale Jimmy til formålet.

Som Lønne skrev før han begyndte at hælde vand ud af ørerne, er han meget dygtig, flink og reel. Han har hjulpet mig i gang med mit ApS her for nyligt og jeg har været super tilfreds med behandlingen. Og prisen var heller ikke dårlig !

Hvis kemi er det vigtigste, hvad mange herinde hævder, når vi snakker valg af revisor - så er du i gode hænder hos Jimmy, for ham kan man næsten ikke undgå at bryde sig godt om :)

Held og lykke med det hele.

Fra Helsingør
Tilmeldt 26. Feb 08
Indlæg ialt: 620
Skrevet kl. 10:39

Siger pænt tak her Smile

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)