Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Programmør/webdesigner søges til spændende ny forretningsidé

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Mar 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi søger en dygtig programmør/webdesigner til at hjælpe os med at føre vores spændende nye forretningsidé ud i livet.

Arbejdet består i at lave layout samt programmere vores nye site, som kommer til at henvende sig til
et bredt udsnit af den danske befolkning.

En del af aflønningen vil være basseret på overskudsdeling i vores nye forretning.

Da konceptet stadig er nyt, kan jeg i første omgang ikke oplyse så meget omkring projektet, dette forklares nærmere ved en personlig samtale. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:52

du må gerne skrive til os på aliza31@hotmail.com, så skal jeg give dig et pris på det : )

Hilsen

Tilmeldt 11. Nov 08
Indlæg ialt: 270
Skrevet kl. 14:12

I må da trods alt kunne oplyse om det er en ny dating side eller en spændende niche inden for medicinal branchen, hvor stort omfang i tror projektet har og hvilke kvalifikationer i smider med ind i ligningen - siden i ønsker at folk skal arbejde gratis for/med jer på forventet efterbevilling.

/Arco

Tilmeldt 23. Oct 07
Indlæg ialt: 84
Fra  Decode Skrevet kl. 14:15

Hej,

Jeg hedder Bjørn Fridal og jeg arbejder til daglig med webudvikling. I skal være velkommen til at skrive til mig på info (a) decode.dk

Med venlig hilsen,
Bjørn Fridal

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1558
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 05:50

Hej MHM,

Jeg vil gerne høre lidt om projektet såfremt det stadigvæk er aktuelt. Send mig venligst en mail til peter.skouhus@1902software.com

Se referencer på www.1902software.dk

Mvh

Peter

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)