Programmør/webdesigner søges til spændende ny forretningsidé
Tilmeldt 12. Mar 09
MHM
Skrevet
12-03-2009 kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Vi søger en dygtig programmør /webdesigner til at hjælpe os med at føre vores spændende nye forretningsidé ud i livet. Arbejdet består i at lave layout samt programmere vores nye site, som kommer til at henvende sig til et bredt udsnit af den danske befolkning. En del af aflønningen vil være basseret på overskudsdeling i vores nye forretning.
Da konceptet stadig er nyt, kan jeg i første omgang ikke oplyse så meget omkring projektet, dette forklares nærmere ved en personlig samtale.
Svar
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
12-03-2009 kl. 13:52
Svar
du må gerne skrive til os på aliza31@hotmail.com , så skal jeg give dig et pris på det : )
Hilsen
Svar
Tilmeldt 11. Nov 08
Arco Iris
Skrevet
12-03-2009 kl. 14:12
Svar
I må da trods alt kunne oplyse om det er en ny dating side eller en spændende niche inden for medicinal branchen, hvor stort omfang i tror projektet har og hvilke kvalifikationer i smider med ind i ligningen - siden i ønsker at folk skal arbejde gratis for/med jer på forventet efterbevilling. /Arco
Svar
Tilmeldt 23. Oct 07
Hej,
Jeg hedder Bjørn Fridal og jeg arbejder til daglig med webudvikling. I skal være velkommen til at skrive til mig på info (a) decode.dk
Svar
Med venlig hilsen, Bjørn Fridal
Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Hej MHM,
Jeg vil gerne høre lidt om projektet såfremt det stadigvæk er aktuelt. Send mig venligst en mail til peter.skouhus@1902software.com
Se referencer på www.1902software.dk
Mvh
Peter
Svar