Hej Thomas tak for svaret - det var stort set svaret jeg søgte, har lige et par enkelte afklarende spørgsmål, som jeg håber du kan svare på: 1:Kan jeg erhverve mig sådan én løsning og så pege domæner fra f.eks. gratisdns ind på de enkelte webhoteller? 2: Vil det i så fald blive F.eks. www.navn.dk ind på www.hoveddomæneforstort-kontrolpanel/navn? 3: Eller vil hvert domæne have eget webhotel med folder, e-mail, ftp m.v.? 3,2: Og i så fald: hvordan klares det praktiske ved at få www.navn.dk ind under "jer"? |
JensP:Hej Thomas
tak for svaret - det var stort set svaret jeg søgte, har lige et par enkelte afklarende spørgsmål, som jeg håber du kan svare på:
1:Kan jeg erhverve mig sådan én løsning og så pege domæner fra f.eks. gratisdns ind på de enkelte webhoteller?
2: Vil det i så fald blive F.eks. www.navn.dk ind på www.hoveddomæneforstort-kontrolpanel/navn?
3: Eller vil hvert domæne have eget webhotel med folder, e-mail, ftp m.v.?
3,2: Og i så fald: hvordan klares det praktiske ved at få www.navn.dk ind under "jer"?
Hej Jens,
1) Yeps
2/3) Egen folder, email, ftp mv, yeps - men eet samlet login til selve webhotellet
Og skulle det ikke virke efter hensigten så har vi 30 dages fuld fortrydelsesret. Ikke overbevidst endnu så se: http://surftown.dk/hvorfor-os