Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan jeg have alle mine sites/webshops på én hosting? / hvordan hænger det samme?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 24. May 07
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

tak for svaret - det var stort set svaret jeg søgte, har lige et par enkelte afklarende spørgsmål, som jeg håber du kan svare på:

1:Kan jeg erhverve mig sådan én løsning og så pege domæner fra f.eks. gratisdns ind på de enkelte webhoteller?

2: Vil det i så fald blive F.eks. www.navn.dk ind på www.hoveddomæneforstort-kontrolpanel/navn?

3: Eller vil hvert domæne have eget webhotel med folder, e-mail, ftp m.v.?

3,2: Og i så fald: hvordan klares det praktiske ved at få www.navn.dk ind under "jer"?

Fra Købehavn
Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 16:34

JensP:

Hej Thomas

tak for svaret - det var stort set svaret jeg søgte, har lige et par enkelte afklarende spørgsmål, som jeg håber du kan svare på:

1:Kan jeg erhverve mig sådan én løsning og så pege domæner fra f.eks. gratisdns ind på de enkelte webhoteller?

2: Vil det i så fald blive F.eks. www.navn.dk ind på www.hoveddomæneforstort-kontrolpanel/navn?

3: Eller vil hvert domæne have eget webhotel med folder, e-mail, ftp m.v.?

3,2: Og i så fald: hvordan klares det praktiske ved at få www.navn.dk ind under "jer"?

Hej Jens,

1) Yeps

2/3) Egen folder, email, ftp mv, yeps - men eet samlet login til selve webhotellet

Og skulle det ikke virke efter hensigten så har vi 30 dages fuld fortrydelsesret. Ikke overbevidst endnu så se: http://surftown.dk/hvorfor-os

Tilmeldt 24. May 07
Skrevet kl. 16:52

hej igen

tak for svaret - nu fik jeg spugt lettere uhensigtsmæssigt.

4: Men det bliver hoveddomæne.dk/domæne_02, hoveddomæne.dk/domæne_03 osv.?

5: Dermed ét site, og sub-dir til hvert ekstra tilføjet domæne.

6: Jeg tænker at der så vil være begrænsninger i forhold til SEO m.v., men det er måske misforstået? èt site med ét domæne og ens indhold tænker jeg umiddelbart som værende det optimale i SEO-tanker, men måske en simpel og firkantet tanke?

Fra Købehavn
Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 16:56

JensP:

hej igen

tak for svaret - nu fik jeg spugt lettere uhensigtsmæssigt.

4: Men det bliver hoveddomæne.dk/domæne_02, hoveddomæne.dk/domæne_03 osv.?

5: Dermed ét site, og sub-dir til hvert ekstra tilføjet domæne.

6: Jeg tænker at der så vil være begrænsninger i forhold til SEO m.v., men det er måske misforstået? èt site med ét domæne og ens indhold tænker jeg umiddelbart som værende det optimale i SEO-tanker, men måske en simpel og firkantet tanke?

4) Nej, selvstændige domæner

5) Nej, 10 selvstændige domæner/sites, evt. med deres egne subdomæner

6) Nopez, ingen SEO begrænsninger som følge af hostingsetup'et

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 18:36

Kan klart anbefale http://www.adnecto.dk/ 

Jeg har aldrig oplevet sådan en god service før, på internet services.

Har lige købt 10 domæner opsat på webhotel hos Martin, og den service og support  han har leveret indtil nu, har været helt utrolig,
han er hurtig med svar og rettelser, og bruger utroligt meget tid, på at give en den hjælp man lige står og mangler,
når det er første gang man hoster så mange sider et sted.

Jeg er ikke i tvivl om at fleste af mange domæner jeg har hos andre ( vist nok efterhånden over 70 stk )
ikke bliver fornyet hvor de er pt, men bliver rykket over til Martin, og hosted på webhotel hos ham.

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 19:02

JensP:
Jeg tænker at der så vil være begrænsninger i forhold til SEO m.v

Med hensyn til SEO er der kun en umiddelbar begrænsning, links imellem siderne mister det meste af deres value, fordi du får samme IP på websiderne.

Hvis du ikke linker imellem siderne kan jeg ikke se de store SEO problemer.

Og dog, du skrev vist et eller andet om identiske sites, med de samme produkter...

Det hedder duplicate content, og google gør det at de når de finder 2 identiske sider, vælger den der har flest links, og putter alle de andre i deres complimentary index, hvor ingen rigtigt ser dem.

Så du burde rent faktisk gå ind og omskrive beskrivelserne, rette ind så du ikke har identiske sider, det vil tjene dig bedre i det lange løb.

Bare my 2 cents

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Tilmeldt 24. May 07
Skrevet kl. 21:00

Takker for svarene! Så er jeg afklaret med det tekniske :)

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)