Jeg er nystartet Business & Life Coach og kunne godt tænke mig nogle tilbagemeldinger på, hvordan min hjemmeside opleves. Gode ideer modtages med kyshånd Kærligst Grethe
|
Hvad er URL'en?
Jeg er nystartet Business & Life Coach og kunne godt tænke mig nogle tilbagemeldinger på, hvordan min hjemmeside opleves. Gode ideer modtages med kyshånd Kærligst Grethe
|
Hej Grethe Tillykke med din virksomhed. Hvad angår din hjemmeside, så vil jeg vurdere den til under middel og du får her årsagene til det: ...derudover synes jeg også, at det er syndt, at VistaPrint.dk skal sætte sit - knap så flotte - stempel i bunden af hjemmesiden. Det ødelægger meget, da siden i toppen ikke har nogen margen, så forventer man også at bunden heller ikke vil have - altså at hjemmesiden strækker sig hele vejen fra top til bund. |
LEDfix.dk - Billig LED pærer / dioder til din bil
Jeg må beklageligvis give Faran ret, din hjemmeside er langt fra hverken brugbar eller sælgende. Udover hvad Faran nævner - og som jeg er 100% enig i - så er dine tekster kedelige og umotiverende. De overbeviser mig ikke om, at du kan noget som helst og du giver mig ingen grund til at kontakte dig. Dit billede på forsiden skal udskiftes. Jeg synes det er genialt med et billede, men find et som passer - og ikke et hvor du sidder i havestolen med mobiltelefonen. Få lavet et design. Grafikere behøver ikke at være så frygtelig dyre, hvis de bare skal lave noget der er bedre end det der. Jeg skal gerne henvise dig til en af mine kunder (som er grafikkere) som ikke er for dyr i drift. Få sat din side op i et fornuftigt, brugervenligt og lidt mere søgemaskinevenligt system. Det behøver heller ikke koste alverden. Jeg fatter ikke, hvorfor du bruger grethetranberg.com, når grethetranberg.dk er ledigt? Din målgruppe er tydeligvis danskere (du skriver på dansk) og vi danskere taster typisk .dk selvom der står .com. Generelt... du er meget langt fra mål, uanset hvad dit mål er :-) |
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline