Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

grethetranberg.com

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Mar 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er nystartet Business & Life Coach og kunne godt tænke mig nogle tilbagemeldinger på, hvordan min hjemmeside opleves.

Gode ideer modtages med kyshånd

Kærligst

Grethe

Fra Ishøj
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 349
Fra  Nasiha.dk Skrevet kl. 15:45

Hvad er URL'en?

LEDfix.dk - Billig LED pærer / dioder til din bil 

Fra København K
Tilmeldt 30. Jul 08
Indlæg ialt: 498
Fra  Tame Skrevet kl. 15:48

grethetranberg.com

Planday - Nem og mobil vagtplanlægning

Fra Ishøj
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 349
Fra  Nasiha.dk Skrevet kl. 16:01

Hej Grethe

Tillykke med din virksomhed.

Hvad angår din hjemmeside, så vil jeg vurdere den til under middel og du får her årsagene til det:
- Koden (HTML) er ikke ordenligt. Den skal helst være i nærheden af W3C-standarderne
- Websitet er FOR simpel og fanger ikke rigtig ens opmærksomhed
- Hvad er ideen med blomsten der oppe? Min holdning er, at man aldrig laver noget på en hjemmeside bare fordi man kan eller at et tomrum skal udfyldes: her virker det til at være en af delene.
- Din font (teksttype) skal være en anden. Times New Roman er fint til dokumenter, men ikke hjemmesider. Iøvrigt, husk at have én font hele vejen.
- Vigtigst af alt: den er ikke søgemaskineoptimeret. Det er selv simple ting, som ikke er blevet gjort - fx at knapperne er billede. Derudover SKAL du på forsiden mindst engang nævne - og som noget at det første - hvad siden omhandler.

...derudover synes jeg også, at det er syndt, at VistaPrint.dk skal sætte sit - knap så flotte - stempel i bunden af hjemmesiden. Det ødelægger meget, da siden i toppen ikke har nogen margen, så forventer man også at bunden heller ikke vil have - altså at hjemmesiden strækker sig hele vejen fra top til bund.

LEDfix.dk - Billig LED pærer / dioder til din bil 

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 18:31

Jeg må beklageligvis give Faran ret, din hjemmeside er langt fra hverken brugbar eller sælgende.

Udover hvad Faran nævner - og som jeg er 100% enig i - så er dine tekster kedelige og umotiverende. De overbeviser mig ikke om, at du kan noget som helst og du giver mig ingen grund til at kontakte dig.

Dit billede på forsiden skal udskiftes. Jeg synes det er genialt med et billede, men find et som passer - og ikke et hvor du sidder i havestolen med mobiltelefonen.

Få lavet et design. Grafikere behøver ikke at være så frygtelig dyre, hvis de bare skal lave noget der er bedre end det der. Jeg skal gerne henvise dig til en af mine kunder (som er grafikkere) som ikke er for dyr i drift.

Få sat din side op i et fornuftigt, brugervenligt og lidt mere søgemaskinevenligt system. Det behøver heller ikke koste alverden.

Jeg fatter ikke, hvorfor du bruger grethetranberg.com, når grethetranberg.dk er ledigt? Din målgruppe er tydeligvis danskere (du skriver på dansk) og vi danskere taster typisk .dk selvom der står .com.

Generelt... du er meget langt fra mål, uanset hvad dit mål er :-)
Jeg går ud fra at du med din hjemmeside (og øvrigt materiale?) gerne vil i kontakt med seriøse firmaer der har behov for, og råd til, coacking. Din side signalerer desværre bare det helt modsatte :-(

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)