Tak for svarene. Jeg giver dem væk til alle godtgørende formål. Forslagene med Grenå osv. lyder fint, men jeg har ikke nogen bil, og orker ikke tage toget med 150pakker på nakken.
50451292 er mit nummer. Ring endelig hvis I kender nogen der vil komme forbi og hente dem!
Jeg kan godt undersøge om der er nogle børn derude og jeg skal til det der "sælg mere på nettet" i herning på fredag, så jeg vil godt kunne flytte det for dig, men jeg syntes da stadig du skulle kontakte dem selv så kan det jo være du kan få lidt omtale i den lokale avis :-)
Bruger du for meget tid på dit lager? Se Smartpack.dk
Jeg kan godt undersøge om der er nogle børn derude og jeg skal til det der "sælg mere på nettet" i herning på fredag, så jeg vil godt kunne flytte det for dig, men jeg syntes da stadig du skulle kontakte dem selv så kan det jo være du kan få lidt omtale i den lokale avis :-)
Jeg er ikke interesseret i omtale. Men sig endelig til, hvis du finder ud af nogen der vil have dem.
Jeg er helt sikker på hvis du kontakter en større lokal vognmand, så vil han gerne køre det vederlagsfrit for dig, når det er en gave eks. til sygehus eller asylcenter, husk at fortælle det er en donation, du kan evt. kontakte brandvæsnet, da de har mange lokale kontakter, eller røde kors hvis det er dem der står bag asyl centeret. Du skal nok få de gaver hentet ganske gratis men kræver måske et par opkald fra din fon.
Jeg har et sted mellem 100 og 150 indpakkede gaver til at lægge, som jeg ikke fik solgt i min butik her i vinters. Indholdet i gaverne er forskellige former for legetøj. Jeg solgte dem i min butik med stor succes til en ti'er stykket. Mange af gaverne er noget skrammel, men der er også en del af dem, som sikkert ville kunne bringe glæde til alverdens børn :-)
Eksempler på indhold:
Farveblyanter, legetøjspistoler, barbiedukker, lys... Og alt muligt andet!
Gaverne er i en stor kasse, som bare står og fylder i min lejlighed. Så hvis det har interesse, så kontakt mig endelig. Jeg vil blive mere end glad, hvis disse gaver kunne gøre nytte et sted(jeg tænkte i en børnehave eller noget i den stil!) :-)
Jeg er bosat i Aarhus.
Mvh Rasmus
Hej Rasmus
Jeg tog min fon ringede til skejby sygehus børneafdelingen og de var henrykte over dit oplæg med så mange gaver, jeg tillod mig at give dem dit tlf. nr og de vil kontakte dig, og ja de ved de selv skal få dem afhentet Så god en ide må ikke gå i glemme bogen.
Jeg har snakket med Fragt.dk og de kommer og henter pakkerne imorgen. De bliver derefter leveret gratis til Skejby Sygehus' børneafdeling, som forhåbentligt vil få glæde af dem.
Jeg er helt sikker på at min søns dagplejemor ville blive rigtig glad for det! Eller, dagplejekreds. - så mange gaver er jo næsten ærgerligt at forære væk til en person (4 børn).
Jeg er selv fra Viby J, og kan sagtens afhente pakkerne!