Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Cold calls

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian.

Christian Anders Jørgensen:
jeg vil da SE en demo el. lignende .. på min skærm :)!

Det kan du vel også. Enten ved at se på en eksisterende hjemmeside, eller et demoprogram.

De fleste af de firmaer vi sælger software for er MEGET tilfredse, og de fleste kunder klares via telefonen. Jeg har ikke noget mod Google AdWords (bortset fra prisen hvis man vil stå på første side) for at lokke potentielle kunder ind på en hjemmeside, men en direkte kontakt via telefon virker bedre.

Mvh.

FreeTele

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 23:49

Hej Christian og Bertil.

I har sørme lige givet mig en idé.

Jeg tror, at jeg skal have sådan nogle virksomheder som jeres med i vores "Kunder på et Sølvfad" koncept, så hvis I er interesserede kan I lige sende en PM, så jeg ikke forstyrrer mere i tråden her. (Vil dog med det samme sige, at jeg har ca. 3 måneders ventetid) 

Venlig hilsen,
Christian

Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 274
Skrevet kl. 23:57

Hej Christian

Ha ha Big Smile - tak for tilbuddet...

Mit indlæg var ikke beregnet på at kritisere dig eller online markedsføring, som har en lang række kvaliteter!!!!
Kan være, jeg vender tilbage til dig. En kombination af forskellige salgs- og marketingtiltag giver ofte den største effekt - efter min erfaring, altså :-)

Venlig hilsen
Hallo! Kommunikation

Bertil K. Sall

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 10:19

Bertil Sall:

2. Jeg er slet ikke enig med Carsten Jacobsen i, at telemarketing kun egner sig til simple produkter. Det er faktisk direkte forkert. Tilgangen til telefonsalget er imidlertid en anden, når det er mere avancerede produkter eller ydelser, der skal sælges. Hvor en sælger af f.eks. kuglepenne vil prøve at lukke ordren i telefonen, så skal din tilgang i stedet være at skabe en umiddelbar interesse for dit produkt i telefonen, hvorefter du kan aftale et møde med kundeemnet. Så fokus skal altså ikke være på et direkte salg af dit produkt i telefonen, men i stedet på at "sælge" et møde, hvor du kan demonstrere produktet og skabe en længerevarende relation. Men du skal selvfølgelig gøre dig klart, om fortjenesten på dine produkter kan bære de udgifter i form af timer, kørsel mv., som mødeaktiviteter er forbundet med.

Hej Bertil,

Jeg mener nu stadig at hvis du vil lukke ordre i telefonen, så er det vanskeligt med komplekse produkter ifm. telesalg. Jeg foreslår jo netop at bruge telemarketing til mødebooking - hvilket du jo faktisk også gør. Så jeg tror ikke at vi er uenige, vi har bare skrevet det på to forskellige måder :-)

mvh Carsten

PS: Skulle du komme til Hadsund er du velkommen til at kigge forbi - der er altid kaffe på kanden!

Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 274
Skrevet kl. 10:23

Hej Carsten

Jeps, så er vi enige Big Smile
Hav en god dag!

Venlig hilsen
Hallo! Kommunikation

Bertil K. Sall

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)